Senaste nytt

Hjälp! "An internal error occurred while processing..."

erc

Medlem
Sitter och försöker boka en awardresa på Billiga flygbiljetter och flygresor – sök och boka flyg | SAS och möts av "An internal error occurred while processing your request. Please contact your system administrator" efter att ha angett kortnummer.

Resan är en open jaw OSL-LAX/PEK-OSL och felmeddelanden dyker upp oavsett om jag väljer att försöka betala med AmEx, Diners, MasterCard eller till och med Klarnafaktura...

Som EBS kan jag inte ringa supporten vid den här tiden på dygnet. Alla mina EBG/EBD-vänner tycks sitta upptagna i familjära angelägenheter.

Vad kan felmeddelandet bero på?

Orsaken till den desperata tonen är att det bara finns enstaka awardplatser kvar och jag vill enormt gärna få igenom denna bokning NU för att sedan säkra upp den nästkommande open jaw-bokningen för att sy ihop en RTW för sommaren...

Orsaken till den desperata tonen är att det bara finns enstaka awardplatser kvar och jag vill enormt gärna få igenom denna bokning NU för att sedan säkra upp den nästkommande open jaw-bokningen för att sy ihop en RTW för sommaren...
Har du provat beta.sas.se , classic.sas.se och flysas.com?

Alternativt prova att boka i appen.

Fast när jag skrivit det kom jag på att set kanske inte går för open jaw?

På classic.sas.se får jag ett annat felmeddelande:
  • Vi kunde inte prissätta dina valda flighter och/eller kabinklasser. Vänligen gå tillbaka, gör ny sökning, välj annan kabinklass och/eller andra flighter. (5685 - 2201)

Toppen