Senaste nytt

[HJÄLP!] Vilka bokningsklasser/biljettklasser har dessa flighter?

Smuffe

Medlem
God afton!

Jag har kollat på Thai's hemsida och Owen Rudge men har inte EF Pro och får inte fram vilka bokningsklasser dessa flighter i economy har.
Priset ligger hos Thai på $611,27 för en enkelbiljett om det hjälper.

Capture+_2017-10-04-03-18-05.png


Enligt Matrix är det V-class men det känner inte OR igen och då får jag inte fram hur många miles som jag tjänar till Turkish M&S.

Jag saknar 9432 miles upp till Elite Plus och vet inte när jag kommer resa igen.
Om det är så att någon är uttråkad så uppskattar jag all hjälp som jag kan få om ni vill ta en titt på ett förslag från Manila eller Bangkok till Stockholm för max 6500kr eller däromkring, enkel biljett och som når upp till minst 9432 Turkish M&S Miles. :)

Ha en trevlig kväll!
 

Pho

Medlem
God afton!

Jag har kollat på Thai's hemsida och Owen Rudge men har inte EF Pro och får inte fram vilka bokningsklasser dessa flighter i economy har.
Priset ligger hos Thai på $611,27 för en enkelbiljett om det hjälper.

Enligt Matrix är det V-class men det känner inte OR igen och då får jag inte fram hur många miles som jag tjänar till Turkish M&S.

Jag saknar 9432 miles upp till Elite Plus och vet inte när jag kommer resa igen.
Om det är så att någon är uttråkad så uppskattar jag all hjälp som jag kan få om ni vill ta en titt på ett förslag från Manila eller Bangkok till Stockholm för max 6500kr eller däromkring, enkel biljett och som når upp till minst 9432 Turkish M&S Miles. :)

Ha en trevlig kväll!

Är det inte så att V inte ger något alls till M&S?
 

Smuffe

Medlem
Är det inte så att V inte ger något alls till M&S?

Jo, mycket möjligt. Såg det efter att jag skapade tråden och frågade.

Jag behöver dock strax under 10k Miles så finns det ett prisvärt alternativ och någon med EF Pro som kan se biljettklass så uppskattar jag all hjälp som jag kan få. :)

Jag ser att både Singapore Airlines, Swiss och Austrian har ok priser men finns det något annat *A bolag, kanske med ett ytterligare stopp så jag når upp till Elite Plus så vore det toppen.
 

Pho

Medlem
Nu är det kanske jag som är blind, men när är det du vill åka?!
Kanske lämpligt att använda mallen för att be om hjälp?!

Sedan när jag tittar på Thais hemsida, så får åtminstone jag upp föredömligt bra info i högerkanten med både purchase condition och fare basis som val om man vill veta vad det är för bokningsklass.

Slutligen att få ihop 9000 poäng på en enkelresa kräver nog att du har en bokningsklass som ger 150-200% eller tar en omväg och inte reser raka vägen...
 
Toppen