Hur fick man den? Sa till servitören? Extra kostnad? Har frukost bokat till kl 8:30 imorgon. Får vinka då om vi har samma tid!Dreamliner skrev:Frukosten för Diamond och Executive rooms var i en separat del i vanliga frukosten. Gick att få omelett.Klicka för att utvidga...
Det var strikt "ingen à la carte" förra veckan, även i "lyxavdelningen" till vänster.Dreamliner skrev:Frukosten för Diamond och Executive rooms var i en separat del i vanliga frukosten. Gick att få omelett.Klicka för att utvidga...
Vid högre beläggning serveras inte omelett/ alá carte ägg, står pamfletten med äggmenyn framme på bordet så är det bara att beställa från serveringspersonalen.Maja skrev:Hur fick man den? Sa till servitören? Extra kostnad? Har frukost bokat till kl 8:30 imorgon. Får vinka då om vi har samma tid!Klicka för att utvidga...
Missade själv detta men såg dom komma in med en på väg ut. Vet inget om kostnad.Maja skrev:Hur fick man den? Sa till servitören? Extra kostnad? Har frukost bokat till kl 8:30 imorgon. Får vinka då om vi har samma tid!Klicka för att utvidga...
Igår var det fritt val av öl/cider/vin/mousserandeKris skrev:Det var strikt "ingen à la carte" förra veckan, även i "lyxavdelningen" till vänster.Fick även olika besked på kvällen mht drink-voucher.1) Bara Staropramen som ingår2a) Du kan välja fritt från fat2b) Du kan välja fritt från fat, men inte sönd+mån när Eken har stängt, så idag blir det Carlsberg export på flaska. Men den är ju också jättegod.2c) Du kan välja fritt från fat, trots det är måndag och Eken har stängt kan jag fixa det3) Det är bara Kronenburg som ingårUngefär så i den ordningen. Skulle nästan kunna tro att det samarbetats med SAS för att ta fram riktlinjer för ölserveringen.Inga problem att få lite juice till kidsen, så vi överlevdeKlicka för att utvidga...
ComplementaryDreamliner skrev:Missade själv detta men såg dom komma in med en på väg ut. Vet inget om kostnad.Klicka för att utvidga...
Vi fick Exec rum x2 [uppdaterad igår kväll i appen], dock inte klara fören kl 15:00 nu när vi checkade in, till Master GOTBounds stora förtret.GOTBound skrev:Ni som bott på hotellet senare månaden, när/om har ni fått er rumsuppgradering i appen?I vintras/våras var det upp till vecka men i allafall 2-3 dagar innan, vi har en uppkommande vistelse imorgon men än så länge ingen uppgradering av rumskategori synlig i Hilton appen [hotellet är långt ifrån fullbokat under vår vistelse].For the record: jag känner till budorden ang. vad som bokats vs. förväntningKlicka för att utvidga...
Kris skrev:Det var strikt "ingen à la carte" förra veckan, även i "lyxavdelningen" till vänster.Fick även olika besked på kvällen mht drink-voucher.1) Bara Staropramen som ingår2a) Du kan välja fritt från fat2b) Du kan välja fritt från fat, men inte sönd+mån när Eken har stängt, så idag blir det Carlsberg export på flaska. Men den är ju också jättegod.2c) Du kan välja fritt från fat, trots det är måndag och Eken har stängt kan jag fixa det3) Det är bara Kronenburg som ingårUngefär så i den ordningen. Skulle nästan kunna tro att det samarbetats med SAS för att ta fram riktlinjer för ölserveringen.Inga problem att få lite juice till kidsen, så vi överlevdeKlicka för att utvidga...
Intressant, der här börjar utveckla sig till ett ämne för djupare empirisk forskning. Jag fick lämna voucher för att få Ramlösa(ekvivalent).GOTBound skrev:Idag, två kuponger för två rum [4 personer] då det ”räcker, varven behöver ingen kupong för läsk”, vi får väl se…Klicka för att utvidga...
Vi fick lämna en voucher för en Coca Cola idag.Kris skrev:Intressant, der här börjar utveckla sig till ett ämne för djupare empirisk forskning. Jag fick lämna voucher för att få Ramlösa(ekvivalent).Klicka för att utvidga...
Känns sniket att gå dit och fråga och ta med till buffén…M@GNÜS skrev:Frågar man i receptionen som Diamond har jag alltid fått coca cola där…Klicka för att utvidga...
Zingo + oboy = 2 vouchers i förrgår.Maja skrev:Vi fick lämna en voucher för en Coca Cola idag.Klicka för att utvidga...
Spännande att se hur många vouchers jag får idag då jag bara fick för lördagen igår…Dreamliner skrev:Zingo + oboy = 2 vouchers i förrgår.Klicka för att utvidga...