Senaste nytt

Hilton "Points unlimited"

Nej hade jag bokat Hilton Slussen så skulle jag ha bott där, bor ganska nära. Men jag vill inte betala 28 000 poäng för att få 12 000 poäng. Jag tänkte mer på något hotell i typ Egypten eller Indonesien för 5000 poäng per natt.
Då förstår jag!

Förra året på denna kampanj hoppade jag runt på Hiltons i Malaysia för 5k poäng natten. Gick plus på det :p

• Gilla
Reactions: Gus
Hej, är med i senaste kampanjen med dubbla poäng efter andra vistelsen. Om man bokar Hiltons rumspaket 2x (dubbla poäng) är det någon som vet hur det då fungerar i kombination med kampanjer? Blir det då gånger 3 eller fyra?

Hej, är med i senaste kampanjen med dubbla poäng efter andra vistelsen. Om man bokar Hiltons rumspaket 2x (dubbla poäng) är det någon som vet hur det då fungerar i kombination med kampanjer? Blir det då gånger 3 eller fyra?
Förvänta dig inget underverk. Du får bara ”base points” en gång till. Inget som läggs ihop för att sedan dubbleras i sista ledet. Förvänta dig ”minsta möjliga” så blir du inte besviken.

Det blir ×3, först basepoints ×2 för raten och sedan basepoints ×2 för kampanjen..

Toppen