Senaste nytt

Hilton Phuket lämnar Hilton 230101

Tostarp

Medlem
Jag ska bo här under höstlovet med familjen. Kollade just bokningen (då jag bokade för väldigt länge sedan) och fick upp detta som info. Dvs utcheckning på Nyårsdagen och senare ger inga poäng.
 

Tostarp

Medlem
Varit här ett dygn nu.

Hotellet håller redan på att 'montera ner' Hilton. Tex var HHD/HHG incheckningen obemannad och på fråga sa personalen att den inte används längre.

Väldigt slitet, bra personal och lounge finns kvar.

Räknade ut att det är minst femton år sedan jag var här sist...
 

Bangkok

Medlem
Varit här ett dygn nu.

Hotellet håller redan på att 'montera ner' Hilton. Tex var HHD/HHG incheckningen obemannad och på fråga sa personalen att den inte används längre.

Väldigt slitet, bra personal och lounge finns kvar.

Räknade ut att det är minst femton år sedan jag var här sist...
En totalrenovering var planerad innan Covid slog till, om inte jag minns fel så har den ena av wingarna (I vart fall några rum) nyrenoverade rum och tanken var att fortsätta renoveringen men av någon anledning så beslutades det att en försäljning var ett bättre alternativ. Synd tycker jag, jag gillade hotellet men inte såpass bra att jag stannar kvar utan förmånerna från HHD.
 

Tostarp

Medlem
Lämnar efter två veckor här. Snackat med en del personal och det är fortfarande hemligt vem som ska ta över. Någon i personalen var orolig att det inte blir en kedja utan att ägaren kör vidare helt själv.

Men men, en liten Hilton-epok som går i graven...
 
Toppen