Blomsternisse
Medlem
Har min hotellrabatt kvar i år så jo.
@ Junbooze : Skall kolla det också, tack.
@ Junbooze : Skall kolla det också, tack.
Stämmer att Conrad har trevligaste rummen, men de har även absolut sämst frukost. Man får en liten brödkorg med några olika "brödbitar", ett glas juice samt kaffe om jag minns rätt, inget annat. Det är inget man blir direkt mätt på och vill man ha något annat så är det deras hutlöst dyra a la carte-lista som gäller.Inget av de Hiltonhotell jag testat på Manhattan har haft någon särskilt bra/intressant frukost. Conrad är däremot klart bäst/fräschast när det kommer till rum av de jag testat.
När jag var där i våras fanns det ett eller om det var två alternativ man kunde få istället för brödkorgen. Men de var definitivt inte något att hänga i granen det heller. Började med det och tog en riktig second breakfast ute på stan istället...Stämmer att Conrad har trevligaste rummen, men de har även absolut sämst frukost. Man får en liten brödkorg med några olika "brödbitar", ett glas juice samt kaffe om jag minns rätt, inget annat. Det är inget man blir direkt mätt på och vill man ha något annat så är det deras hutlöst dyra a la carte-lista som gäller.
För en månad sedan fick jag buffén (typisk varm mat, tristare kall) som HHD. Fick välja mellan buffé och ett val från menyn. Men enig, även den varma buffén är dålig.Stämmer att Conrad har trevligaste rummen, men de har även absolut sämst frukost. Man får en liten brödkorg med några olika "brödbitar", ett glas juice samt kaffe om jag minns rätt, inget annat. Det är inget man blir direkt mätt på och vill man ha något annat så är det deras hutlöst dyra a la carte-lista som gäller.
Det har jag aldrig fått. Det är möjligt att de ändrat så man får buffén nu, men du är den enda jag har hört om som fått det.För en månad sedan fick jag buffén (typisk varm mat, tristare kall) som HHD. Fick välja mellan buffé och ett val från menyn. Men enig, även den varma buffén är dålig.
Ja, blev lite förvånad. Hur som helst var inte heller buffén särskilt intressant.Det har jag aldrig fått. Det är möjligt att de ändrat så man får buffén nu, men du är den enda jag har hört om som fått det.