Senaste nytt

Hilton Flash sale startat på måndag

Bra headsup, har några följdfrågor från er som har koll på Hilton/HHonors. Har en resa till USA i november som kan vara i behov av lite billiga Hiltonhotell...

Behöver man någon speciell länk? Endast för HHG i början (lite som SAS senare reor)? Klockslag?
Bokade förra veckan Hilton i San Francisco några dagar i november via Hilton MVP-länken (går att hitta på forumet, sitter med mobil i taxi), var 100 USD billigare/natt jämfört med vanliga hemsidan.

Får mer info om Hilton-kampanjer här än via dem själva. Riktigt dåliga är de på att promota dessa saker. Man kan ju tycka att man som HHD borde vara intressant för dem, men icket.

Hoppas på lite bra priser i Thailand i vinter, kanske nån weekend i Bangkok eller en lat-vecka eller två i Karon...

Jag bokade både Conrad och Millenium Hilton för under 1000SEK/natt häromveckan.. Kommer dit strax efter nyår. Skulle säga att efter terroristdåden droppade priserna rätt rejält där.

Får mer info om Hilton-kampanjer här än via dem själva. Riktigt dåliga är de på att promota dessa saker. Man kan ju tycka att man som HHD borde vara intressant för dem, men icket.

Hilton har seriösa problem med sina utskick. Läser man på FlyerTalk så ser man att en del får dem även om de sagt att de inte vill ha dem och andra kan aldrig få dem. Jag tillhör också den senare kategorin. Som tur är sköter jag om 4 olika konton åt släkten och ett av dessa får alla mail.

Jag bokade både Conrad och Millenium Hilton för under 1000SEK/natt häromveckan.. Kommer dit strax efter nyår. Skulle säga att efter terroristdåden droppade priserna rätt rejält där.
Var inne och kollade priserna på Hilton Karon för nån vecka sedan för bokning sista veckan i november och priserna var låga även där med ca 4700THB/natt vilket är ca 2000THB billigare än i våras.

En BC-träff i BKK i början av januari om du har tid hade varit trevligt då vi planerar att åka upp en sväng.

Hiltons priser i Bangkok är verkligen attraktiva, blir millenium Hilton för mig nästa gång. Ser ut att vara en trevligt hotell med fin top-pool och dylikt.

Har rean redan börjat, finns "Flash sale"-rate på Hilton Slussen just nu...?

Capture.PNG

Toppen