Senaste nytt

Hemresa från Bangkok med familj

tobo

Medlem
Hej experter,

Jag har bokat en resa till BKK med familjen (3 vuxna och 1 barn blev det då grabben fyller 12 i februari) med följande utresa:
2023-04-06 13:05 LH:ARN-FRA LH:FRA-VIE OS:VIE-BKK

Hittade dock enbart business ut och ekonomi hem (direktflyg BKK-ARN). Tänker mig hemresa någonstans 13-15 april, vi är flexibla. Slänger in alla detaljer nedan.

En fråga också, om jag hittar business närmare avfärd och gör en ombokning, brinner min 2-4-1 inne då den går ut vid årsskiftet eller kan de låta den ligga kvar vid ombokning?

Tack på förhand,
Tobo
  1. Varifrån vill du börja din resa? BKK
  2. Var är din destination? ARN
  3. Typ av resa (enkel eller tur och retur)? R
  4. När vill/behöver du resa ut? N/A
  5. När vill/behöver du komma hem? Senast 16 april, gärna någon dag tidigare
  6. Hur länge vill du vara borta? N/A
  7. Hur många personer som skall resa? 3 vuxna, 1 barn
  8. I vilken kabinklass?
    • Business
  9. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll
  10. Vad är din budget? (per person) N/A
  11. Vad är det viktigaste för dig?
    • Business
  12. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nope

Voucher brinner inne om ni gör en förändring efter den gått ut. För att behålla poängpriset måste ny voucher appliceras i så fall.

Voucher brinner inne om ni gör en förändring efter den gått ut. För att behålla poängpriset måste ny voucher appliceras i så fall.
Tack för info, kommer bli tight att hitta hem innan nyår som det ser ut. Håller på att kika själv löpande men hittar ingenting hemåt, valet och kvalet om en direktflight ekonomi är ok för att barnen ska få upplevelsen av Bangkok eller inte.

• Gilla
Reactions: Gus
Tack för info, kommer bli tight att hitta hem innan nyår som det ser ut. Håller på att kika själv löpande men hittar ingenting hemåt, valet och kvalet om en direktflight ekonomi är ok för att barnen ska få upplevelsen av Bangkok eller inte.

Tror inte barn i den åldern har mer behållning av Bangkok än valfri vattenpark/resort i landet.

Toppen