Senaste nytt

Har du fått återbetalning av SAS?

jonten

Medlem
Diamond, svar på några dagar. Ersättning efter att de nekat först, jag ifrågasatte och de gav sig.
Polare utan status på samma flyg, många veckor innan svar. Nekad ersättning, hos ARN nu.
 
Diamond, svar på några dagar. Ersättning efter att de nekat först, jag ifrågasatte och de gav sig.
Polare utan status på samma flyg, många veckor innan svar. Nekad ersättning, hos ARN nu.
Menar du att du mailar "Diamond Mailen" för att få EU261/04 ersättning? Eller ber du dom påskynda ärendet?
 

sh1pment

Medlem
Fick svar att någon började kolla på mitt ärende och att jag skulle ringa 011 40409999 för ytterligare frågor men numret verkar inte funka. Vad är det ens för nummer?
 

Hachans

Medlem
Fick svar att någon började kolla på mitt ärende och att jag skulle ringa 011 40409999 för ytterligare frågor men numret verkar inte funka. Vad är det ens för nummer?

Det numret tillhör ett indiskt bolag som heter SAS Online.

Kolla längst ner här:


Inte rätt nummer men kan knappast vara en slump med det namnet.

Om jag ska drista mig till en gissning har någon googlat på SAS Customer service och fått ett lokalt anpassat sökresultat/förslag.
 

sh1pment

Medlem
Det numret tillhör ett indiskt bolag som heter SAS Online.

Kolla längst ner här:


Inte rätt nummer men kan knappast vara en slump med det namnet.

Om jag ska drista mig till en gissning har någon googlat på SAS Customer service och fått ett lokalt anpassat sökresultat/förslag.
haha vilket jävla UFO...

Hur som, nu fick jag ett nytt svar. Behöver lämna power of attorney gällande återbetalning för min flickvän. Hur exakt ska jag lämna en fullmakt åt min flickvän från mitt egna namn/mail? För den infon skrev dom ju så klart ej med.
 

Hachans

Medlem
haha vilket jävla UFO...

Hur som, nu fick jag ett nytt svar. Behöver lämna power of attorney gällande återbetalning för min flickvän. Hur exakt ska jag lämna en fullmakt åt min flickvän från mitt egna namn/mail? För den infon skrev dom ju så klart ej med.

Jag har för mig det finns en mall i flödet när du anger resenärer du kan ladda ner, fylla i och skicka in. Den behöver skrivas under.
 
Toppen