joakim-p-n
New member
Nej jag gjorde aldrig det, men beslutade mig för att aldrig mer boka rum där.jonten skrev:Skickade du detta vidare till Radisson centralt? De kanske vill veta det och ta dem i örat?Klicka för att utvidga...
Nej jag gjorde aldrig det, men beslutade mig för att aldrig mer boka rum där.jonten skrev:Skickade du detta vidare till Radisson centralt? De kanske vill veta det och ta dem i örat?Klicka för att utvidga...
Joakim P N skrev:Nej jag gjorde aldrig det, men beslutade mig för att aldrig mer boka rum där.Klicka för att utvidga...
Där kommer jag aldrig att sätta min fot mer, fick ett rum mot en betongmur SIST jag bodde på hotellet, TVn fungerade inte inte under 3/4 av vistelsen, fick ett frågeformulär efter jag bott där, normalt när jag fylleri sådana så ger jag nog lite i överkant bra betyg, denna gång så gav jag det betyg som upplevelsen kändes, nämligen klart besviken.Bryant skrev:Park Plaza Riverbank. Pengar+cash. Var på plats ca 1130. Medveten att tidig incheckning inte är en självklarhet. Men jag blev irriterad när resesällskapet som inte har status på CC och bokat via hotels.com får ett rum och jag får vänta. Inte en gnutta service hos tjejen som checkade in mig. Vägrade att se om det fanns lediga rum och uppgradering kunde jag glömma..Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Där kommer jag aldrig att sätta min fot mer, fick ett rum mot en betongmur SIST jag bodde på hotellet, TVn fungerade inte inte under 3/4 av vistelsen, fick ett frågeformulär efter jag bott där, normalt när jag fylleri sådana så ger jag nog lite i överkant bra betyg, denna gång så gav jag det betyg som upplevelsen kändes, nämligen klart besviken.Efter några dagar ringde en dam! Hon skulle reda ut min besvikelse, hon lät trevlig på rösten men någon mer korkad person har jag inte talat med före eller senare. När vi avslutat samtalet var jag så förbannad att jag lovade mig själv, aldrig mer Radisson, som vanligt har jag inte kunnat hålla mina löften.Är CCG genom att ha aktier i bolaget.Klicka för att utvidga...
Du är uppgraderad som har ett fönster om det är att du se ut mot gatan.Bryant skrev:Håller mig nog härifrån också. Dessutom pågår det ett stort byggprojekt utanför fönstret. Tur att dottern vaknar innan byggjobbarna.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Du är uppgraderad som har ett fönster om det är att du se ut mot gatan.Det finns en minilivs affär ca 50 meter från hotellet, den ligger vid busshållplatsen, gå inte in där, några surare människor har jag aldrig mött, en kartong lime upplevs som en socker fabrik!Nu skall jag lungan ner mig och inte vara så negativ.Glömde att önska er en trevlig vistelse i London utanför hotellet.Klicka för att utvidga...
Japp du har förstått rätt, njut av en öl/vin i baren efter arbetsdagen eller en nytvättad och nystrykt skjortafcx skrev:Radisson Blu Rostock.öl/vin i baren eller en skjorttvätt (tror jag).Visa bifogad bild 41802Klicka för att utvidga...
Vad valde du?Jensik skrev:Japp du har förstått rätt, njut av en öl/vin i baren efter arbetsdagen eller en nytvättad och nystrykt skjortaKlicka för att utvidga...
Agö skrev:Vad valde du?Klicka för att utvidga...