Då tar jag en liten uppdatering på uppgraderingsläget som guld-medlem från den senaste tiden.
Radisson Blu Royal Hotel, Dublin
Uppgraderad till ett business-rum med morgonrock, tofflor och två flaskor vatten. Rättså trevligt hotell och plus för att frukost ingår.
Radisson Blu Hotel, Dublin Airport
Ingen uppgradering vad jag vet. Det var inget som nämndes vid incheckningen i alla fall och rummet såg inte ut att vara något speciellt. Fick lite frukt levererat till rummet strax efter ankomst. Jag tror vet inte om frukost ingick men det var aldrig någon som frågade om mitt rumsnummer vid frukosten så för min del blev det i varje fall inkluderat. Själva hotellet har väl sett bättre dagar känner jag dock. Rättså slitet och rummet luktade väldigt instängt trots att de försökt spraya det med någon luftuppfräschningsspray.
Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport
Ingen uppgradering, det nämndes i alla fall inget kring detta under incheckningen. När jag varit in till stan en sväng och kom tillbaka stod det dock en flaska vatten och ett äpple och väntade på mig.
Radisson Blu Astrid Hotel, Antwerpen
Ingen uppgradering och ingen uppmärksamhet kring min status överhuvudtaget. Jag borde kanske ha viftat lite med mitt kort vid incheckningen, vis av de senaste gångernas uteblivna uppgraderingar. Fick ett rum med fönster in mot gården. Rummet var fräscht och trevligt i alla fall dock.