Jonas C skrev:Hotell: Radisson Resort BarbadosBokat: StandardrumFick: Standardrum med utsiktStatus: GuldNär: November 2020Fick en välkomstpresent i form av två påsar socker och en flaska hot sauce... Överlag tycker jag att Radisson är en riktig skitkedja. Sällan bra standard på hotellen, i stort sett inga uppgraderingar som guld och dålig footprint utanför Skandinavien. Snålt dessutom att inte inkludera (eller åtminstone rabattera) frukost på guldnivån.Klicka för att utvidga...
igelkotten skrev:Tycks bli än värre. Fick mejl idag om att de gör ett separat Radisson Rewards för USA. Hitta inga detaljer vad detta innebär, men känns som en red flag om att status i Europa inte kommer gälla i USA. Vi får se.Klicka för att utvidga...
Bangkok skrev:Senaste månaderna har varit katastrof.* Ingen recognition.* Ingen uppgradering.* Har behövt jagat in points från stays på de tre senaste vistelserna.Kan låta bittert, men nu är jag färdig med Radisson. Blir att bo upp poängen man har men inga nya övriga bokningar där för mig.Klicka för att utvidga...
Tur för vissa. På waterfront sist noterade de iaf att jag hade platinum efter att jag frågat, och de lade då till frukost utan att jag behövde tjafsa. Men ingen uppgradering, ingen välkomstgåva och inga poäng. Och såklart inget svar på efter registrering, men man får väl vänta ett tag och försöka igen ett per gånger...Wipe75 skrev:På Waterfront sist så var det riktigt bra. Både fin välkomstgåva och recogniton vid incheckning. Poängen är ju numera på plats samma dag sedan splitten från Americas. Kanske är olika från hotell till hotell.Klicka för att utvidga...
Jag ringde faktiskt receptionen en gång och frågade om dom hade slutat med välkomstgåva, och att det ju brukar vara så himla trevligt att komma upp till rummet och välkomnas av någon liten överraskning.mha321 skrev:Tur för vissa. På waterfront sist noterade de iaf att jag hade platinum efter att jag frågat, och de lade då till frukost utan att jag behövde tjafsa. Men ingen uppgradering, ingen välkomstgåva och inga poäng. Och såklart inget svar på efter registrering, men man får väl vänta ett tag och försöka igen ett per gånger...Klicka för att utvidga...
Onelifetolive skrev:Jag ringde faktiskt receptionen en gång och frågade om dom hade slutat med välkomstgåva, och att det ju brukar vara så himla trevligt att komma upp till rummet och välkomnas av någon liten överraskning.Personen jag pratade med ursäktade att jag inte fått något och sa att han skulle styra upp det.Han frågade om det var något speciellt jag var sugen på, varpå jag svarade att "choklad är ju aldrig fel".Fick sen upp ett fint fruktfat med en massa choklad på, samt en kopp varm choklad med vispgräddeTänk så enkelt det är för dom att korrigera ett "misstag" om man bara låter dom.Allt handlar om hur man framför sina synpunkter/frågor.Klicka för att utvidga...
Wipe75 skrev:På Waterfront sist så var det riktigt bra. Både fin välkomstgåva och recogniton vid incheckning. Poängen är ju numera på plats samma dag sedan splitten från Americas. Kanske är olika från hotell till hotell.Klicka för att utvidga...
Jag håller helt och hållet med dig.Bangkok skrev:Jag har inte framfört mina synpunkter/frågor till berörda hotell och det håller jag med om att jag kanske borde ha gjort.Men på mina sista 5 sista stays så har jag 0 uppgraderingar och 0 recognation. Misstag kan alla göra, 1 gång är ingen gång, men 5? Då är det någonting som är ett systematiskt fel eller en ledar/utbildningsfråga.Det stämmer säkert som du säger angående poängen Wipe75 men till mig har jag varken fått poäng ifrån Trysil eller Riverside Göteborg på mina tre senaste stays, skickade nyss in en claim angående detta.Kan som sagt bara vara jag som har haft otur, men mitt tålamod tog iaf slut.Klicka för att utvidga...
Bangkok skrev:Kan som sagt bara vara jag som har haft otur, men mitt tålamod tog iaf slut.Klicka för att utvidga...
Onelifetolive skrev:Jag håller helt och hållet med dig.Oacceptabelt att dom inte tar bättre hand om sina trognaste kunder.Klicka för att utvidga...