Jag vill bara påpeka att loungetillgång INTE är en HHG-förmån. Det är bara HHD som har det som förmån.staff skrev:Doubletree Johor Bahru, fyra nätter bokade för en vecka sedan.Fullbokat sedan länge pga SG50 så det blev ingen uppgradering som väntat. Dock alla Gold-förmåner inkl loubge access, frukost (riktigt bra), och andra Exec benefits såsom 3x pressed garments per night osv.Klicka för att utvidga...
Stämmer så klart!agehall skrev:Jag vill bara påpeka att loungetillgång INTE är en HHG-förmån. Det är bara HHD som har det som förmån.Klicka för att utvidga...
None taken //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngagehall skrev:No offence, men jag tycker det där är galet dåligt av Hilton. Det devaluerar HHD enormt mycket när man tar bort den enda skillnaden på det där viset.Klicka för att utvidga...
Tycker dom är rätt duktiga på uppgrade på CPH Hilton.. Har alltid fått Executive och lounge tillgång när jag har bott där. Är HHGbnr skrev:Uppgraderad från Twin Deluxe Room till Executive Room på Hilton Copenhagen Airport Hotel. Våning 11, utsikt mot CPH, bra grejer!Är HHG.Upp om några timmar för att ta SK400 till ARN...Klicka för att utvidga...
Har liknande upplevelse därifrån. Fick kallskuret på rummet också och några flaskor Kinga.Glenn E skrev:På Doubletree Warszawa nu.Fick en svit efter att ha bokat billigaste rummet för 400 kronor för hotellet är fullt ikväll.Lounge ingår också med riktigt bra mat, rött och vitt vin gin samt vodka på is.Är HHGVisa bifogad bild 41485Visa bifogad bild 41486Visa bifogad bild 41487Visa bifogad bild 41488Visa bifogad bild 41489Klicka för att utvidga...