Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

JonesLL

Ny medlem
Menar du att ett Platinum-medlemskap hos Elite hotels ska fungera som ett Platinum-medlemskap hos Nordic Choice hotels? :rolleyes: Kanske kan det fungera med statusmatchning men det är nog inget enskilda hotell godkänner.
Eller så är du ironisk och jag missar det helt? :oops:

Edit. Sorry, nu är jag med…:oops:
Står uttryckligen att Norden plus Baltikum är undantagna men försöka (kanske) duger? Återkoppla gärna.

Det fungerade, men med vissa kompromisser! Fick min rumsuppgradering för halva priset, samt en 125:- kupong.
 

jonten

Medlem
Hotell: Quality Hotel Park, Södertälje
Bokat: Billigaste möjliga på avtal
Fick: Superior dubbelrum, med separat stort tvrum.
Status: Gold
Har bott här en del sista månaderna och det märks på uppgraderingar och gåvor.
Dock så är ju vouchern ett skämt när man checkar in sent, tömmer kiosken på läsk.
Bodde tidigare i veckan typ tisdag och då fanns ingen Pepsi Max. Idag söndag ingen Pepsi Max nu heller.
Förklarade pedagogiskt att jag kommer om en vecka igen, så de har tid att fixa Pepsi Max... Visa bifogad bild 120694
Checkade in idag igen, uppgraderat rum som ovan. Samt present enligt bild massa Pepsi Max. De kom ihåg och hade gjort sig besväret.
Även om hotellet är lite sämre och slitet så är det sånt här som uppskattas när man bor mycket. IMG_20210830_200950.jpg
 

PederR

Medlem
Hotell: Quality Hotel The Box Linköping
Bokat: Standard King Dubbelrum
Fick: Standard King Dubbelrum
Status: Guld
Ursäktade att de tyvärr inte kunde uppgradera då hotellet var fullbokat.
 

GOTBound

Medlem
Hotell: Clarion Collection Hotel Bastion [Oslo]
Bokat: Standard Enkelrum
Fick: Deluxe Dubbelrum
Status: Gold [Mrs.GOTBound

Enligt Mrs.GOTBound ett väldigt trevligt boutique hotell som ligger väldigt centralt men lite avsides, sista metrarna till hotellet är omgivningen inte så trevlig utan lite ruffigt.
 

Mr Basic

Medlem
Enligt Mrs.GOTBound ett väldigt trevligt boutique hotell som ligger väldigt centralt men lite avsides, sista metrarna till hotellet är omgivningen inte så trevlig utan lite ruffigt.
Instämmer med din fru. Vill minnas att Oslos ”köttmarknad” håller till på gatan utanför. Nu var det iofs 10 år sedan jag bodde där men upplevdes inte otryggt men man överöstes med olika affärsförslag på väg till/från hotellet, främst kvällstid.
 
Toppen