Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Hotell: Quality Friends
Nätter: 3 nätter
Bokat: Moderate dubbelrum
Fick: "Hotellrum"
Status: Platinum

Vid ankomst visade det sig att jag fått ett superiorrum men bad om att bli nedgraderad igen för att kunna sova länge när de annars klena gardinerna här släpper in allt ljus.

Också, sen ankomst och sedvanliga diskussionen här om varför jag får ta 4 pet med dryck men inga snacks för 125kr-kupongen. När det inte finns någonting att köpa och äta i hela området känns det väldigt snålt. The Mill, The View, Ekoxen, Panorama mfl är generösare.
 
Last edited:
Hotell: Quality Friends
Nätter: 3 nätter
Bokat: Moderate dubbelrum
Fick: "Hotellrum"
Status: Platinum

Vid ankomst visade det sig att jag fått ett superiorrum men bad om att bli nedgraderad igen för att kunna sova länge när de annars klena gardinerna här släpper in allt ljus.

Också, sen ankomst och sedvanliga diskussionen här om varför jag får ta 4 pet med dryck men inga snacks för 125kr-kupongen. När det inte finns någonting att köpa och äta i hela området känns det väldigt snålt. The Mill, The View, Ekoxen, Panorama mfl är generösare.

Charkbrickan i baren nere vid receptionen tar jag varje gång.
 

Jolibee

Medlem
Hotell: Clarion Collection Tapetfabriken
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard
Fick: Family Room
Status: Gold

Hotell: Clarion Hotel Arlanda
Nätter: 2 nätter
Bokat: Standard
Fick: Superior
Status: Gold

Hotell: Comfort Hotel Copenhagen Airport
Nätter: 5 nätter
Bokat: Standard
Fick: Superior
Status: Gold

Hotell: Clarion Collection Tapetfabriken
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard
Fick: Standard
Status: Gold

Hotell: At Six
Nätter: 2 nätter
Bokat: Deluxe
Fick: Junior Suite
Status: Gold
 

hco

Medlem
Hotell: Comfort Hotel Trondheim
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard enkel
Fick: Superior dubbel
Status: Platinum

Bor oftast här när jag är i stan. Inte alltid det varit uppgradering eller recognition. Men denna gång både och samt väldigt trevligt välkomnande.
 

intuition

Medlem
Hotell: Clarion Malmö Live
Nätter: 1 natt award
Bokat: Standard, två enkelsängar
Fick: Superior dubbel, enkelsängar (=uppgradering 1 steg)
Status: Platinum

Bokat en knapp vecka innan vistelsen. Uppgradering 1 steg syntes i appen efter 1 dag. Dagen för incheckning syns rumsnummer i appen och samma rumskategori. Vid incheckning får jag just det rumsnumret och också veta att jag fått "ett riktigt fint hörnrum".
 
Toppen