Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

airac

Medlem
Hotell: Quality Friends (Solna)
Nätter: 1 natt
Bokat: Standard King
Fick: Superior twin (17e våningen med badkar)
Status: Platinum

Hade önskat badkar till 2 åringen som sover i sängen med oss, antingen badkar eller dubbelsäng var budet. Det gick bra med ihopsatta twins.

Första gången på hotellet, väldigt besviken på gardinerna, mörkläggning hade varit fint så här års... gick fint att läsa en bok med allt stängt och släckt vid 21-tiden.
 

A87

Medlem
Hotell: Quality hotel match Jönköping
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard dubbel
Status: Guld

Hotell: Quality hotel Grand Kristianstad
Nätter: 4
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard dubbel
Status: Guld

Misstänker att jag inte blir uppgraderad då jag bokat samtliga nätter via Mecenat
 

Hane

Medlem
Hotell: Arlanda Clarion
Nätter: 1
Bokat: Standard
Fick: Superior
Status: Guld

Hotell: Clarion Sign
Nätter: 1
Bokat: Standard
Fick: Standard
Status: Guld

Kommentar: Personalen i receptionen nekade möjlighet till rumsuppgradering då natten var bokad med bonuspoäng. Jag förklarade att jag inte tror att det stämmer, men att vi kan kolla i medlemsvillkoren eller kontakta kundsupporten. Det visade sig att jag hade rätt och jag fick en vecka senare ett mail där de erbjöd ett presentkort med en gratisnatt i en svit för två personer.
 
Hotell: Quality hotel match Jönköping
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard dubbel
Status: Guld

Hotell: Quality hotel Grand Kristianstad
Nätter: 4
Bokat: Standard dubbel
Fick: Standard dubbel
Status: Guld

Misstänker att jag inte blir uppgraderad då jag bokat samtliga nätter via Mecenat
Fått alla mina Mecenat-bokningar uppgraderade som Platinum. Snarare så att det är fortfarande många Strawberry-medlemmar som är guld och platinum och att hotellen är fulla nu i sommar.

En tröst kanske är att uppgradering till tex Svit på Grand Kstad innebär ett äldre icke renoverat rum utan mörkläggningsgardiner.
 
Toppen