Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Hotell: Clarion Kastrup CPH
Nätter: 1
Bokat: Normal
Fick: Superior
Status: Blue

Uppgraderad vid incheckning. Har ingen status hos Nordic Choice men bokat genom Hotels.com där jag är Guld. Receptionen sa att efter jag var Premium nånting nånting så fick hade de uppgraderat mig. Så trevligt rum och 20% rabatt i restaurangen. Det är ju nice!
Snyggt! Med tanke på att du bokade via Hotels.com.
 

Lukas2

Medlem
Hotell: Comfort Hotel Kista
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbel
Fick: Superior
Status: Platinum

Uppgraderingen skedde rätt så snabbt i appen. Tycker faktiskt att det har skett än en ändrig där. Nu kommer en uppgradering i appen iaf. inom några dagar, på de flesta bokningar jag gjort. Så var det inte förut. Förra året, fick jag knappt någon uppgradering. Så kanske har hotellen fått bassning, från centralt håll?
 
Hotell: At Six
Nätter: 2 nätter
Bokat: 3 x Standard dubbel
Fick: 1 x deluxe, 1x superior, 1 x Standard dubbel
Status: Platinum

Säsongens sista gång att vi önskar en uppgradering nästa vistelse blir nog när Moyagi är igång och det är lugnare på baksidan. Vi kom med halva släkten och fick två av tre rum uppgraderade. 3x poäng så det blir en natt på At Six i återbäring :). Hade först bokat middagspaket två nätter genom Nordic Choice. Vid bordsbokning påstår At Six säljare att middagen bara ingår en natt (trots två bokningar på en natt var kostar samma), så fick bli en weekender rate istället. Upplevde servicen som väldig trevlig som vanligt men mycket sämre med kompetens än tidigare senaste två-tre vistelser.
Hade ni bokat paketet "Två nätter & tre rätter" eller "3-rätters middag, övernattning och frukost"? Jag tolkar det som att det är den senare ni bokat och då ska det inte vara något problem med middag för varje natt.
 

airac

Medlem
Hade ni bokat paketet "Två nätter & tre rätter" eller "3-rätters middag, övernattning och frukost"? Jag tolkar det som att det är den senare ni bokat och då ska det inte vara något problem med middag för varje natt.
Det senare genom NC hemsidan. Jag kommenterade på enkäten och fick bra återkoppling från chefen att jag hade rätt och att det hade blick fel. Hon bekräftade även min misstanke om att det är mycket ny personal som är under utbildning. Vi ska kompenseras på nästa vistelse, när det än blir. Fick direkt adress. Det blir säkert bra :)
 

hejrobin

Medlem
Hotell: Clarion hotell Arlanda
Nätter: 1
Bokat: Standard dubbel med poäng
Fick: Svit våning 10
Status: Platinum

Trevligt bemötande och info om att det blev en svit :)

Helt okej käk på våning 12 men inte mer än så tyvärr.
 
Toppen