Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

MrRy

Medlem
Hotel: Clarion Collection Hotel Bilan, Karlstad
Bokat: Standard enkelrum
Fick: Superior dubbelrum
Status: Gold
Eftersom bokningen inte var gjort av mig utan av de som håller i kursen jag ska på så låg min medlemsprofil inte inne. Först vid incheckning kopplades det ihopa. Receptionisten ville direkt, på eget initiativ, hitta en uppgradering och lyckades trots att det senare under veckan väntades mycket gäster. Precis så här ska det fungera, bra Bilan.
 

Jawen!

Medlem
Hotel: Vox Hotell Jönköping
Bokat: Standard dubbelrum
Fick: Delux dubbelrum
Status: Gold

En liten spontan övernattning i helgen då det ändå var barnfri fredag. Då det fanns en liten personlig input via personal på hotellet så är det lite oklart vem/vad som ordnade uppgraderingen men likväl trevligt
 

Lukas2

Medlem
Hotel: Comfort Hotel Västerås
Bokat: Moderate dubbel
Fick: Delux dubbel
Status: Guld
Såg i appen någon vecka innan att jag blivit uppgraderad till Standard dubbel, men några dagar innan, så stod det, Delux dubbel. Tumme upp på den. Blir alltid glatt överraskad när man får uppgradering, när man har sin hund med sig. :)
 

hco

Medlem
Hotel: Clarion Collection Tapetfabriken
Bokat: Moderate twin
Fick: Standard twin
Status: Guld
Uppgraderad vid incheck.

Har inte bott på Tapetfabriken förut. Trevligt hotell måste jag säga. Schysst lobby-area. Frukost bättre än normalt på NC i Sverige, nästan norsk nivå. ;) Trevlig personal.

Collection-middagen snäppet bättre än andra Collection-middagar jag testat (Tapto/sthlm & Slottsparken/lkpg). Bra svamp-smak på svampsåsen.

Kommer gärna tillbaka.
 

Lukas2

Medlem
Hotel: Clarion Collection Tapetfabriken
Bokat: Moderate dubbel
Fick: Superior dubbel
Status: Guld
Såg några dagar innan att jag fått ett superior rum i appen. Även jag tycker det är trevligt hotell. :) Kul att de hade ställt ut mat och vattenskålar till hunden. Plus en liten hundbädd, som en liten chihuahua hade passat i. Dock lite liten bädd för min hund, som är storlek av en schäfer.:rolleyes: Men det är tanken som räknas.
 
Toppen