Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Nordic Choice Hotels?

Lukas2

Medlem
Har de fixat öppnare till glasflaskorna ännu?
Mycket bra fråga. :) Men när du säger det, så tror jag inte det fanns någon på rummet. Nu letade jag inte förvisso, eftersom jag inte använde den utan tog med den hem. Har inget minne iaf av att jag såg någon öppnare, inte ens i badrummet.
 

palmen

Moderator
Mycket bra fråga. :) Men när du säger det, så tror jag inte det fanns någon på rummet. Nu letade jag inte förvisso, eftersom jag inte använde den utan tog med den hem. Har inget minne iaf av att jag såg någon öppnare, inte ens i badrummet.
Bodde där nästan ett år förut, vet inte hur många ggr man fick gå ner i receptionen och be om öppnare. Slutade med att jag la ner en egen i jobbväskan.
Detta är innan Covid, och de sa att det var på gång...
 

Lukas2

Medlem
Ja troligen är det fortfarande på gång. :rolleyes:o_O
Själv har jag en kapsylöppnare på min nyckelknippa, den har räddat mig ett par gånger under årens lopp. :)
 

jolmic

Medlem
Comfort Hotel Winn Umeå
Bokat: Moderate Dubbel utan fönster
Fick: Det här
16192412082886409720326372260104.jpg
 

Protein48

Medlem
Hotell: Clarion Sign Stockholm
När: 24/4
Bokat: Moderate Dubbelrum
Fick: Superior Dubbelrum
Status: Platinum

Uppgradering till Superior direkt vid bokningstillfället. Frågade lite snällt om det kanske fanns något större rum till övers men enligt reception så var allt fullbokat...vilket jag också fick bekräftat när jag skulle "provboka". Med anledning av detta beordrade de första bästa fågel att med omedelbar verkan sikta mot vårt fönster!
DSC_0256.JPG
 

Tolle

Medlem
Hotell: Clarion Hotel Sense Luleå
När: Maj -21, 1 natt vardag
Bokat: Moderate dubbelrum
Fick: Svit
Status: Guld

Försökte reka lite innan incheckning för det stod inget alls i appen. Fick som svar att eventuell uppgradering sker på plats, så vi skyndade oss dit för att checka in. Väldigt trevlig tjej tog emot oss och sa att de självklart uppgraderar till högsta möjliga. Några klick senare gav hon oss sviten som kostade över 3 ggr mer vid bokningstillfället :D
 

Attachments

  • 06F5DADB-A550-46B8-9B04-72F2167E4666.jpeg
    06F5DADB-A550-46B8-9B04-72F2167E4666.jpeg
    81,3 KB · Visningar: 147
Toppen