Senaste nytt

Har BAs Boeing 767 i Business class annorlunda Club Europa stolar?

Vilken skillnad på en vecka! Förra tisdagen var vi totalt 50 pax på BA781, i går överbokad med 17 pax i Y - så hela CW var full. Jag åter påminna alla om att boka mittplatser om det går. Hamnade på 8B i går, inte lika roligt.

Destinationer som "gamla" CW på B767-300ER används till ibland: NBO, EWR, YYZ, YUL, PHL. T.ex. så flygs den till EWR den 26/12, så jag bokade JFK i stället trots att jag tycker det är bättre att landa på EWR.

Vilken skillnad på en vecka! Förra tisdagen var vi totalt 50 pax på BA781, i går överbokad med 17 pax i Y - så hela CW var full. Jag åter påminna alla om att boka mittplatser om det går. Hamnade på 8B i går, inte lika roligt.

Vilket sammanträffande. Jag satte 7D på samma plan i tisdags(25 okt).
Det var lite hetsig diskussion mellan en kvinna som satte på 7G och en kabinpersonal. Hon fick först uppgraderat till Business, sedan blev hon ombedd att sitta i ekonomi i alla fall. Då blev hon inte speciellt glad...

Jag var glad att jag följde Concordes rekommendation om att välja mittenraden. Som du säger att det var en full beläggning.

Vilket sammanträffande. Jag satte 7D på samma plan i tisdags(25 okt).
Det var lite hetsig diskussion mellan en kvinna som satte på 7G och en kabinpersonal. Hon fick först uppgraderat till Business, sedan blev hon ombedd att sitta i ekonomi i alla fall. Då blev hon inte speciellt glad...

Jag var glad att jag följde Concordes rekommendation om att välja mittenraden. Som du säger att det var en full beläggning.

Min resväska hade första resan med Businessclass.se taggen, synd vi inte såg varandra ;)

Ja, det var svårt för dom att få ihop flighten med seating och annat. Jag bokar alltid mitten som sagt, men jag var bokat på den sena flighten och kom med denna i sista sekund. "Beggars, can't be choosers"

Har flugit den här "kärran" några ggr. Dock bakom skynket. Upplever att maskinerna är ganska slitna... förvisso med rymd då det ändå är en 767:a...

Stämmer, första generationen Club World, blå säten. Inte fel på två timmars resa.

De har ju satt in 747 med fyra klasser till Moskva, inte fel med First pa 4 timmars

767orna behover verkligen en renovering, sist jag flog ramlade Exit skylten ner under landning framfor fotterna pa generad flygvardinna.
i ekonomi ar en del saten i skinn andra i tyg, kanske fran skrotade plan, men varfor har de inte satt enbart tygsaten i ett plan och enbart skinn i ett annat.
sist jag flog med SK:s gamla MD junk gick inte satet att falla upp, trots detta tjatade flygvardinna 3ggr om att jag skulle falla up satet.
Tacka vet jag Norwegian som har nya plan :eek:

Toppen