J
Jonas C
Guest
Hälsningar från SK406. Flight nummer 600 för mig.
Bra, ser fram emot mina 17 timmar från TPE till VIE i höst. Vad var största skillnaden mellan 777 och 787-9 gällande mat och service?toer00 skrev:Hej igenGod Morgon från BR 132 (Eva Air), TPE - KIX...Måste säga att jag ryser (BR...)av välbehag! Service, mat och dryck... Top Notch!!Tog den japanska menynKlicka för att utvidga...
17h?Taggen skrev:Bra, ser fram emot mina 17 timmar från TPE till VIE i höst. Vad var största skillnaden mellan 777 och 787-9 gällande mat och service?Klicka för att utvidga...
Precis, TPE-VIE går via BKK men räknas som ett segment.squeezen skrev:17h?Hur är det möjligt? Inkl en touchdown nånstans va a la LHR-TPE som går ner i BKK och man måste lämna?Klicka för att utvidga...
Det där är bra. Hög klass. Maten, felfri.toer00 skrev:Hej från 5D på BR 197, NRT - TPE.I dag blev det den kinesiska menyn...lika bra som den Japanska mellan TPE-KIXMåste säga att Eva Air är så djk...a bra i Business...!Klicka för att utvidga...
Älskar EVA Air. Ska snart pussla ihop en awardresa igen så blir det nog ett ben med BR.toer00 skrev:Hej från 5D på BR 197, NRT - TPE.I dag blev det den kinesiska menyn...lika bra som den Japanska mellan TPE-KIXMåste säga att Eva Air är så djk...a bra i Business...!Klicka för att utvidga...
Har varit lugnt på SK940 inatt, även om det skakat någon gång. Verkar vara rejäl motvind då vi blir 40 minuter sena trots att vi lämnade i tid.Swedestar skrev:Godmorgon efter en turbulent natt på SK910. En timme kvar till landning.Klicka för att utvidga...