Segt!011430121 skrev:Hamnade på SK565 CPH-CDG SAS Connect med WI-FI , missade SK775 CPH-MPL vi var sena ut från ARN med SK1415 och på CPH hade bara en barna öppen på grund av kraftig blåst, avgången till MPL var klockan 08,00 var vid gaten 07,48 men den var stängdVi landade på A18 första gången under alla gånger jag landat på SAS flyg från ARN landat på den pirenFick välja hur jag ville flyga, AF hade inga platser på förmiddagen, fick förslag att flyga 08:45 till Nice och ta tåg till Montpellier eller Paris och ta tåget där ifrån, både tjänstemannen och jag var osäker hur långt det var mellan Toulouse och MontpellierValde Paris vilket kanske inte var så bra, nästan alla tåg mellan Paris och Montpellier är fullbokade idagTänk att allt detta är SmartLynx fel, de skulle flyga mig ARN-MPL och det ville jag inte! så jag bokade om via CPH och där var detCity Jet som skulle haft uppdraget, de ville tydligen inte ha detNu blir det tröstVisa bifogad bild 144684Klicka för att utvidga...
Du är en kandidat till Nobells litteraturpris, kunde inte skrivit det bättre själv!pswe skrev:Segt!Sk2769 landade några minuter före tidtabell på Montpellier i morse, men vad gör man inte för sina principer och komfortKlicka för att utvidga...
För det priset borde det ingå ett sexpack av starkare dryck.011430121 skrev:Nu skall jag kolla om det finns någon Zero läsk att inhandla, med tanke på priset borde de ingå en 6 pack av dryckenKlicka för att utvidga...
Inte ens en Cola Zero, det finns WI-FI men ingen stans man kan ladda prylarna.Jonas C skrev:För det priset borde det ingå ett sexpack av starkare dryck.Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Nytt OT, vi var 20 minuter sena till Lyon missade anslutningen, om bokad med ankomst till Montpellier kl 23.08, har fattat att stationen ligger ca 50 minuter med kollektiva färdmedelVisa bifogad bild 144693Klicka för att utvidga...
Mitt intryck har alltid varit att de Connect-flygplan som inte har Wi-Fi installerat inte heller har någon lapp med instruktioner i stolsfickan.GOTBound skrev:God middag från SK804 över Nordsjön, SAS mainland vilket innebär Wi-Fi [Connect verkar övergivit Wi-Fi helt då tom anslutningsintruktionerna varit bortplockade ur stolsfickorna vid senaste Connex resorna].Klicka för att utvidga...
Japp, men senaste året har ju det tydligt varit en box på taket men inget WiFi (och ingen lapp).Tomas E skrev:Mitt intryck har alltid varit att de Connect-flygplan som inte har Wi-Fi installerat inte heller har någon lapp med instruktioner i stolsfickan.Klicka för att utvidga...