sembl skrev:Vill du vara vänlig och sträcka fram armen till galley och ta en till fantastiskt god grants till kaffet. Din granne på 1FKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Sembl och jag sitter ombord SK4787 från OSL till KEF. Funkar hur bra som helstKlicka för att utvidga...
sembl skrev:Vill du vara vänlig och sträcka fram armen till galley och ta en till fantastiskt god grants till kaffet. Din granne på 1FKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Grant smakar utmärkt här uppe. Jag stämmer av med purser.. Vi kör en dubbel-fisting till med kaffe och virre (av högkvalitéalternativet).Mvh,Grannen på 1DKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Ursäkta grannen, men medan du var på muggen så beställde jag en triple-fisting av den smarriga virren, kaffe och självklart en Green & Black. Hoppas det smakar.Mvh,Främlingen på plats 1DKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Det är inte så att ni tömmer vagnen?Hur många virrar blir det här? För mig börjar det bli för virrigt kan inte räkna med alla dessa dubbla/tripplaKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Så vi sköter oss i några timmar.... Tror jagKlicka för att utvidga...
palmen skrev:BCN - OSL på väg hem med sas.Floodflight är precis bakom oss enligt flightradar, syns i loungen på OSL.Denna flygning är inte alls lika kul som nervägen...Klicka för att utvidga...
SeaPlanePilot skrev:Hade ni kul i Barcelona? Har inte sett någon liverapport.Klicka för att utvidga...