Senaste nytt

Hallands Fläder i SAS Gold på Arlanda

Jag har haft många sömnlösa nätter angående detta med Hallands Fläder i loungen på Arlanda min undran är, har konsumtionen ökat sedan SAS börjat flyga till Halmstad?
Det har ju flugits både till Norrland och Skåne utan att deras brännvin serveras i loungen.
Om Hallands Fläder har ökat efter lansering av Halmstad, köp in Norrlands och Skåne då kommer vi snaps tillbaka till 2019 inrikestalen.

Klockan är över 12 och spriten framme.. Två flaskor Hallands

20250923_120129.jpg

Jag har haft många sömnlösa nätter angående detta med Hallands Fläder i loungen på Arlanda min undran är, har konsumtionen ökat sedan SAS börjat flyga till Halmstad?
Det har ju flugits både till Norrland och Skåne utan att deras brännvin serveras i loungen.
Om Hallands Fläder har ökat efter lansering av Halmstad, köp in Norrlands och Skåne då kommer vi snaps tillbaka till 2019 inrikestalen.

När jag höll till i miljöer med mycket snaps (Uppsalas studentliv) så var Hallands snapsen för folk som inte gillade snaps, eller för "nybörjare". Att just den finns i loungen är förmodligen av samma anledning, den är mild och lättdrucken för folk som kanske är på besök i Sverige och vill prova något lokalt utan att gå på de svårare sorterna.

Toppen