Senaste nytt

Gratisnöje på flygplatser

Bästa gratisnöjet är i min mening gratis wi-fi och en bra utsiktsplats för oss som gillar att kika på plan i väntan på den egna resan

Jag håller med. Dock det är lite tråkigt på flygplatser som Arlanda eller Oslo då är det få flygbolag och flygplansmodell som man kan se.
Det är mer spännande på London Heathrow eller på Frankfurt. Då kan man se udda flygbolag som Air Seychelles eller Air Astana. :)

Lite ot men ändå:

Sitter på yyz nu i väntan på min flight till cph.
Är 8 timmar tidig så ja tackar för att de har fri wi-fi iaf!
Provade att checka in väskan men de kan ja inte göra förrän 4 timmar innan flighten..

Observationskullen vid MUC är nog det bästa gratisnöjet jag upplevt. Nu kostade det förvisso en liten slant att parkera, men äsch - vi kallar det gratis.

Möjligheten att faktiskt SE flygplan tycker jag tyvärr är allt för negligerad på många flygplatser. Skycity på Arlanda är ett utmärkt exempel på hur det redan innan incheckning kan se ut.

LHR (har faktiskt bara varit på T5) är ett annat exemplarisk exempel. Där tänker jag placera mig länge nästa gång för att se WB-kärra efter WB-kärra lyfta. Vill minnas att baren i det sydöstra hörnet blev min favoritplats. Annat än taxiflygen från KSD det. :)

Observationskullen vid MUC är nog det bästa gratisnöjet jag upplevt. Nu kostade det förvisso en liten slant att parkera, men äsch - vi kallar det gratis.
Den är faktiskt trevlig, en station med S-bahn från terminalerna.

Var där för ett år sedan när vi fastnade i München då Heathrow snöat igen.

Toppen