Inget erbjudande jag har fått dock.benson skrev:Länken högst upp i denna tråd med 6 mån gratis Eurocard platinum är ett erbjudande till de kunder som innehar Diners Club.Klicka för att utvidga...
Inget erbjudande jag har fått dock.benson skrev:Länken högst upp i denna tråd med 6 mån gratis Eurocard platinum är ett erbjudande till de kunder som innehar Diners Club.Klicka för att utvidga...
Finns på hemsidan:Delayed skrev:Inget erbjudande jag har fått dock.Klicka för att utvidga...
Se där ja. Tack! Rätt märkligt att deras kundtjänst inte känner till detta, Det måste ju vara rätt många dinerskunder som sneglar på Eurocard Platinum kan man anta.aldrighemma skrev:Finns på hemsidan:https://dinersclub.se/privat/medlemsservice/mer-information/Klicka för att utvidga...
aldrighemma skrev:Provade cool company också, snabb leverans måste jag säga, 2 dagar !!Snygg leverans också jämfört med Amex, komplett med Priority Pass och litet läderfodral.Återstår att se hur det blir med avgiften.Visa bifogad bild 84868Visa bifogad bild 84869Klicka för att utvidga...
aldrighemma skrev:Provade cool company också, snabb leverans måste jag säga, 2 dagar !!Snygg leverans också jämfört med Amex, komplett med Priority Pass och litet läderfodral.Återstår att se hur det blir med avgiften.Visa bifogad bild 84868Visa bifogad bild 84869Klicka för att utvidga...
Det har jag svårt att tro då Eurocard Platinum normalt ger ett PP utan gratis gäst. Dock får eventuell extrakortsinnehavare ett eget PP.jumbooze skrev:Är det PP med gratis gäst som man får via Cool Co?Klicka för att utvidga...
ESGP skrev:Gästning går dock fint, tror det debiteras 30 pund/euro för varje gästKlicka för att utvidga...
Nepp, utskrift av PDF och bara att börja skriva. Rena stenåldern....hendberg skrev:Ansökte om detta igår och är det nån som vet om det finns ett smidigare sätt att ansöka om extrakortet/familjekortet, än att skriva ut en pdf och skicka in? Det fanns aldrig ett val om det vid registreringen....Klicka för att utvidga...
Har du länk till pdfen?ESGP skrev:Nepp, utskrift av PDF och bara att börja skriva. Rena stenåldern....Klicka för att utvidga...
http://eurocard.se/Doc/se/ecpa0w-familjekort-platinum-ec12083-se.pdfjumbooze skrev:Har du länk till pdfen?Klicka för att utvidga...