Senaste nytt

Gokart på gatorna i Tokyo

Eftersom du har kört turen. Är det prisvärt?
Kanske blir en tur nästa resa.
Vi betalade 8000 Yen per person ink försäkring och nån rabatt för att vi gillade deras FB sida. Det var för 2 timmars turen.

Personligen tycker jag det var prisvärt och ett minne för livet.
Det är väldigt väderberoende. De som åkte turen innan oss fick en rätt kraftig regnskur och såg inte riktigt lika glada ut som oss.

Den som gäller endast ett år, alltså "1949 Geneva Convention on Road Traffic".

Beställ ditt Internationella körkort här av Motormännen

Vet du hur strikta de är i Japan med att det bara är ett årig som gäller? Jag planerar att köra bil i Japan till nyår, men har i dagsläget bara ett tre årigt. Men tanke på att det endast är en översättning av en vanliga så tycker man ju att det inte borde spela så stor roll, men gissar att så inte är fallet i Japan.

Vet du hur strikta de är i Japan med att det bara är ett årig som gäller? Jag planerar att köra bil i Japan till nyår, men har i dagsläget bara ett tre årigt. Men tanke på att det endast är en översättning av en vanliga så tycker man ju att det inte borde spela så stor roll, men gissar att så inte är fallet i Japan.
Kan bara tala för egen del.
Där jag bokade ville de se ett foto på att jag skaffat ett 1årigt enligt rätt konvention. Berättade om mitt 3åriga, men de sa nej.

De får väl börja med Sonic Kart racing istället
2e37118bd4d9e6cb28a6f8a67dec4078.jpg

Toppen