Senaste nytt

Gissning när Japan öppnar igen? - ANA First ombokad utan avisering = måste ombokas...

hendberg

Medlem
Kul att min ANA-bokning som jag suttit på sedan 2020 och skjutit på varje halvår äntligen går igenom. Tråkiga är att man nyligen ändrade från 777-300ER till 787-9 från och till Frankfurt. Var riktigt taggad att få testa nya C, men man ska väl vara glad att få komma iväg ändå. Tydligen så är det enbart från LHR man numera kan få testa den nyare kabinen.
 
Kul att min ANA-bokning som jag suttit på sedan 2020 och skjutit på varje halvår äntligen går igenom. Tråkiga är att man nyligen ändrade från 777-300ER till 787-9 från och till Frankfurt. Var riktigt taggad att få testa nya C, men man ska väl vara glad att få komma iväg ändå. Tydligen så är det enbart från LHR man numera kan få testa den nyare kabinen.
Ja det va en av ändringarna som gjordes när man var tvungen att förlänga restiden eftersom man undviker ryskt luftrum.
Håller med dig, tråkigt, såg fram emot att köra nya kabinen igen. Jag hoppar troligen min resa med Ana i gammla c och tar Eva i nya c istället
 

Maja

Medlem
Kul att min ANA-bokning som jag suttit på sedan 2020 och skjutit på varje halvår äntligen går igenom. Tråkiga är att man nyligen ändrade från 777-300ER till 787-9 från och till Frankfurt. Var riktigt taggad att få testa nya C, men man ska väl vara glad att få komma iväg ändå. Tydligen så är det enbart från LHR man numera kan få testa den nyare kabinen.
Beklagar att du inte får chansen att testa nya C. Jag tackar min lyckliga stjärna att jag är bokad via LHR både dit och hem. Har haft samma situation som dig har bokat om sedan 2020 och tror knappt att det är sant att vi ska kunna åka nu under höstlovet. 31 oktober är det dag! :)
 

xz0781

Medlem
Att säga att Turkish är tillförlitliga skulle jag inte göra. Läser man lite andra trådar om folk som fått inställda resor så står Turkish typ för 90% av dessa...
Jag har med anledning av min egen bonusresa med Turkish nyligen följt deras avgångar IST-HND under ett antal veckor och konstaterat att de med ett undantag (cancelled) flugit varje dag.
 

palmen

Moderator
Jag har med anledning av min egen bonusresa med Turkish nyligen följt deras avgångar IST-HND under ett antal veckor och konstaterat att de med ett undantag (cancelled) flugit varje dag.
Det är inte helt ovanligt att de ställer in connecting flight inom Europa heller. Turkish är ju det bolag som skapat mest oreda för folk pga inställda flighter sedan pandemin.
 
Toppen