Mythos skrev:Nu har det väl ändå spårat?Gin med cannabis nästa steg efter legalisering | Allt om VinKlicka för att utvidga...
IT-snubben skrev:Det är med delad förtjusning som jag har upptäckt att Fever tree nu finns i halvliter.Klicka för att utvidga...
Fy sjutton. Jag som tyckte att 250 för en GT var dyrt som jag betalade...Birch skrev:Jag älskar G&T och det är den enda drinken jag dricker, men har inte provat så många olika varianter och hållit mig framförallt till Bombay gin och vanlig tonic med ekologisk citron (kanske inbillning med ekologisk men upplever den bra mycket godare) men tänkte att jag skulle gå utanför min comfort zone och prova någonting nytt. På rekommendation av servitören blev det en Gin Mare med basilika och Mediterranean Tonic. Mycket intetsägande smak där basilikan tog över allt för mycket och tonicen mest kändes som kolsyrat vatten.Det mest minnesvärda var priset som hamnade på ca 330sek...Visa bifogad bild 81398Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Fy sjutton. Jag som tyckte att 250 för en GT var dyrt som jag betalade...Klicka för att utvidga...
Flög CPH-SFO och tillbaka i Plus förra veckan - också Fentimans istället för Fever Tree. Personligen tycker jag att Fever Tree var bättre.pswe skrev:Har Sas bytt från Fevertree till Fentiman eller var det en engångsservering från HongKong jag upplevde?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Men på det här stället var det rätt prisnivå (Wetherspoonpub i en håla)Visa bifogad bild 81400Klicka för att utvidga...
Speciellt den lokala alen brukar hålla bra priser. De flesta Wetherspoon har ett par lokala på hand pull för mellan £2-3 pinten. Kvalitén kan dock diskuteras.Magnus Lindskog skrev:Man måste ju ge Wetherspoon att de brukar alltid ha riktigt bra priser. Mycket öl kostar samma som på systemet i Sverige. Blir alltid ett besök på Waterend Barn när man har vägarna förbi St. Albans =)Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Efter besöket på ICA var det dags att prova:Fläder eller Elderflower funkade braKlicka för att utvidga...
Blev inspirerad ... Thomas å Roku åkte fram efter maten.MarDrum skrev:Roku gin med Ekobryggeriet tonic bar edition. Inte helt oangenämnt.Klicka för att utvidga...