SAS tema…Rickard_O skrev:Ber om ursäkt i förväg, en del av en svensexa sker på Sweden gin fest idag!Så ser ni en shejk är det viVisa bifogad bild 143009Klicka för att utvidga...
Kollar nu på SAS Guldlounge ARN, men ser inga med arabiska kläder.Rickard_O skrev:Ber om ursäkt i förväg, en del av en svensexa sker på Sweden gin fest idag!Så ser ni en shejk är det viVisa bifogad bild 143009Klicka för att utvidga...
Vafan var du också där? Vi satt i solstolarna utanförRickard_O skrev:Ber om ursäkt i förväg, en del av en svensexa sker på Sweden gin fest idag!Så ser ni en shejk är det viVisa bifogad bild 143009Klicka för att utvidga...
Otroligt, borde ju kunnat listat ut med arslet att du var där!palmen skrev:Vafan var du också där? Vi satt i solstolarna utanförKlicka för att utvidga...
Bästa var helt klart Skrea Backe sommargin som kommer släppas 3e juli. Om man nu gillar pink gin.Rickard_O skrev:Otroligt, borde ju kunnat listat ut med arslet att du var där!Hade lite annat fokus än att leta BC-medlemmar.Vad tyckte du va bäst då?För oss blev majoriteten (Läs alla förutom 2) på ekobryggeriet för dom tog inte betalt för sin gin och dom va väldigt generösa med mängdenKlicka för att utvidga...
Tyckte Nordmarkens gin no.1 med limoncello satt som en jävla smäck!palmen skrev:Bästa var helt klart Skrea Backe sommargin som kommer släppas 3e juli. Om man nu gillar pink gin.Lydens är ju också världsklass, men det var ingen nyhet direkt.Klicka för att utvidga...
Jag körde bara GT och inga drinkar. Lydens gin är bra, vad en bartender gör med drinkar kan ju vara lite vad som.Rickard_O skrev:Tyckte Nordmarkens gin no.1 med limoncello satt som en jävla smäck!Va inte lika imponerad över "Världens bästa GT" hos Lydens, kaffesockerlagen va alldeles för klen och kändes blaskig.Men det är ju inte omöjligt att de va pga "bartendern", skakade som ett asplöv när han blandadeKändes mer som en säljareKlicka för att utvidga...
Gillar också Gin Mare. Med fokus på mediterranean tonic så tycker jag det passar fint med 'blommiga' och multi-krydd gin (mer basic handfull kryddor/smaker). Några ideer kan vara Silent pool, Nordes, Citadelle och kanske Jinzu. Inte för att de nödvändigtvis är substitut till Gin Mare, men de passar fint med Mediterranean tonic. Ej heller koll på vad de kostar.fcx skrev:Dags att begå premiär i denna tråd.Jag tycker att Gin Mare är en väldigt trevlig vardagsgin med lagomt sträv "tallsmak", som passar utmärkt till Fever Tree Mediterranean (utan citronskiva). Dock så börjar nuvarande flaska att sina, och priserna på nya är rätt galna. Jag tycker inte att det är en premiumgin, så närmare 500 kronor flaskan som den kostar på de flesta ställen är uteslutet. Vad är ett lämpligt substitut med liknande profil, till liknande tonic?Klicka för att utvidga...