Vart kan man köpa bilden ?Peter G skrev:Det var en dude på Facebook som sålde i A4,A3 storlek. Peter Frantzell heter han. Sök på facebook ,Klicka för att utvidga...
Vart kan man köpa bilden ?Peter G skrev:Det var en dude på Facebook som sålde i A4,A3 storlek. Peter Frantzell heter han. Sök på facebook ,Klicka för att utvidga...
Anfield skrev:Kör fika från Liverpool i dagProvade denna förra helgen trevlig comboFika fint i Corona tiderKlicka för att utvidga...
Ett steg bättre ! Kul vart fick du tag i den ?Valley skrev:Visa bifogad bild 108550Say no more.....Klicka för att utvidga...
Kamrat som vart över på en match hade tur att hitta den.Anfield skrev:Ett steg bättre ! Kul vart fick du tag i den ?Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Hängde på beställningslåset när jag såg reklamen på Facebook. Frågan är bara vilket virke som passar?Har även beställt en platta av varje från Swedish Tonic.Klicka för att utvidga...
Kul initiativ, den ska jag prova.MTheC skrev:Inte traditionell GT men god, är gjord med Stockholm Bränneri Pink Gin och Rabarber tonic från Ekobryggeriet.Visa bifogad bild 108560Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Visa bifogad bild 108745Skålen för Konungen blir en G L - Gin LimeKlicka för att utvidga...
Hmmm... Bild error...FF#1 skrev:vart en Hernö + feevertree i dag. Ingen rosmarin tillgänglig så det vart citron. Helt ok i alla fall.Visa bifogad bild 108751Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Undrar vad Magdalena Ribbing hade sagt om det därKlicka för att utvidga...
Hven är trevligt. Gin är trevligt. Kombinationen är dock inte min favorit. Kanske var det en defekt flaska jag fick när den var ny för en sjuherrans massa år sen. Borde kanske ge den en chans igen iofs.... Själv har jag trattat upp en Gin Sul från den tyska keramiktermosen dagen till ära. Skål!Senator skrev:Pissväder ute och ressugen så kom jag att tänka på Hven, ett ställe jag gärna vill besöka. Sen kom jag tänka på mina kunder i Barcelona. Så en Barcelona-inspirerad G&T med svensk gin. Gött!Klicka för att utvidga...
Kris skrev:Hven är trevligt. Gin är trevligt. Kombinationen är dock inte min favorit. Kanske var det en defekt flaska jag fick när den var ny för en sjuherrans massa år sen. Borde kanske ge den en chans igen iofs.... Själv har jag trattat upp en Gin Sul från den tyska keramiktermosen dagen till ära. Skål!Klicka för att utvidga...