Det var Basic. Det var för få passagerare i Smart så de hade bara 3 rader för Flex/Smart och resten för Basic.Det var Smart Fare va, mellanpriskategorin?
Hårdvarumässigt är det inget fel om man får sitta i rad 5 och framåt. Servicen bryr jag mig inte så mycket om när jag flyger mellan Stockholm-Hamburg. Tidtabell, pris och punktlighet går före.Jag måste säga, även om inte många håller med, att jag tycker den står sig väldigt bra när det gäller prisvärdhet. Visst, ingen lounge och dålig poängintjäning, men rent hårdvarumässigt (utrymme, servering) bättre än SAS Plus enligt mig. Och det är ffa ett bolag som uppträtt proffsigt när något gått snett, iaf när jag åkt med dem.
Hårdvarumässigt är det inget fel om man får sitta i rad 5 och framåt. Servicen bryr jag mig inte så mycket om när jag flyger mellan Stockholm-Hamburg. Tidtabell, pris och punktlighet går före.
För er information, Germanwings flight räknas som både "Premier Qualifying Miles" och "Premier Qualifying Segments" när man krediterar flygningarna till United Mileage Plus.