Tackar för infon @Martin Björnström!Martin Björnström skrev:SAS American Express bekräftade för mig att det går att använda outnyttjade 2-for-1 vouchers på Star Alliance flighter. Testade nyss och det stämmer.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:SAS American Express bekräftade för mig att det går att använda outnyttjade 2-for-1 vouchers på Star Alliance flighter. Testade nyss och det stämmer.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Ja, men hur är det med redan utnyttjade? Dvs kan man boka av och boka om?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Kan du också be dem bekräfta vad poängkostnaden blir när man blandar klasser ?1:a klass + ekonomi = betala för 1:a klass t/r eller?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Kan du också be dem bekräfta vad poängkostnaden blir när man blandar klasser ?1:a klass + ekonomi = betala för 1:a klass t/r eller?Klicka för att utvidga...
Det borde väl vara samma regler som alltid varit för *A award? Man betalar för den högsta klassen?stoffe.oberg skrev:Detta undrar jag med.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:Det borde väl vara samma regler som alltid varit för *A award? Man betalar för den högsta klassen?Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Oj vad många frågor! Jag talade med SAS American Express som stod i ARN T5 loungen och tecknade nya kort. Jag frågade om hon kände till BusinessClass.se och då visade hon sin iPad där hon var inloggad!Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Ja, men hur är det med redan utnyttjade? Dvs kan man boka av och boka om?Klicka för att utvidga...
charlesswe skrev:Martin: borde inte Amex ha en företagsrepresentant på BC?Klicka för att utvidga...
Jag fattar inte, har du redan åkt nu i augusti? Då är det väl inte så konstigt att du inte kan använda den igen?henke12 skrev:Jag ringde nyss och frågade vad som gällde för min voucher (juli2014-juli2015) som jag redan använt i Augusti för en resa till Tokyo.Den gick inte att nyttja på *A då den redan var "nyttjad" 1novKlicka för att utvidga...
Golfkillen skrev:Jag fattar inte, har du redan åkt nu i augusti? Då är det väl inte så konstigt att du inte kan använda den igen?Klicka för att utvidga...
Aha, det låter ju rimligt. Men detta känns ju som andra har fått ett annat besked. Vad händer t.ex om man avbokar resan, då får man ju tillbaka vouchern, då borde man ju kunna applicera den igen?!NotRyan skrev:Antagligen så bokade han i augusti, och frågade om han kunde boka av och använda den på *AKlicka för att utvidga...
henke12 skrev:Jag ringde nyss och frågade vad som gällde för min voucher (juli2014-juli2015) som jag redan använt i Augusti för en resa till Tokyo.Den gick inte att nyttja på *A då den redan var "nyttjad" 1novKlicka för att utvidga...
Ja, relativt säker! Hon kollade även med en kollega.Homer skrev:Är du säker på att de verkligen förstått frågan?Klicka för att utvidga...