Gus skrev:Det är tråkigt att det inte finns någon dinerslounge på Istanbuls flygplats... Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:Jodå, det finns en Diners-lounge på Istanbuls flygplats -LGM International CIP LoungeKlicka för att utvidga...
Mikael Stillman skrev:Toppenreportage! Såg ni något av staden och landet eller njöt ni av hotellet hela vistelsen?Klicka för att utvidga...
Alx skrev:Wow vilken fin rapport. Alltid lika inspirerande att läsa bra skrivna rapporter. Din fru måste verkligen ha fått ett födelsedagsfirande värt att minnas. Er resa verkar ha varit fantastisk från början till slut på så när som ormen i solstolen. Den hade lätt förstört resten av min semester med min extrema ormfobi.Hur var Oman/Muscat i övrigt? Var ni runt eller stannade ni mest på hotellen?Klicka för att utvidga...
Martin Andersson skrev:Trevligt resereportage. När avslöjade du resmålet för frugan?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Underbar rapport Gus!Varför bjuder inte min fru mig på något sådant när jag fyller jämt!? Gus, om du blir ledig så hör av dig..Klicka för att utvidga...
Sofia skrev:Inte för att det är nån jättechans att jag hamnar i FCT men jag gillar också whisky o cigarrerKlicka för att utvidga...