rob74 skrev:Svettigt häruppe i Kiruna! Idag är det åsktungt och det har redan briserat några gånger. Just nu är det lite allmänt småmuller.Värmen verkar dock hålla i sig. Trevligt med värmen så länge man är ute, men +32 hemma i lägenheten är ingen höjdare.Klicka för att utvidga...
Martin Björnström skrev:Fick en stund i Sveriges bästa inrikeslounge: Göteborg!Sitter på planet nu, framme i Östersund 18:55 istället för 06:25 imorgon bitti med SJ/Buss. Så nöjd!Spännande om dom kommer iväg i tid, en tjej gick nämligen ombord utan att scanna sitt boardingpass och gubben i incheckningen missade det...Klicka för att utvidga...
Resenären skrev:Visserligen en vecka sent, men dagarna i Lavaux, Schweiz var utmärkta. Att bo mitt i 800-åriga vingårdar är en speciell känsla.Ett reportage kommer strax.Klicka för att utvidga...
TjudöBoy skrev:Jaha då har sommarens andra lediga period på 30 dagar börjat, förra var "bara" 20 dagarSom tack för det så har man fått flunsa, suck...Vi har grisfest i byn i morgon, får se om man orkar släpa sig dit. Tror man får offra sig bara, det bjuds på helstekt gris som grillas över björk/al ved i ca 8 timmar, otroligt gott ska ni veta. Trevlig helg alla från ett soligt ÅlandKlicka för att utvidga...
trekker skrev:Aland vacker minnen da jag var dar varje ar I min ungdom, vi hade stuga I kattby/hammarland. Maste helt enkelt ta med mig fru och barn dit snart - jag insisiterar pa baten dit men min fru ar sjukt radd for att aka bat, Kanske blir flyg men det kanns fel till AlandKlicka för att utvidga...
fcx skrev:Ingen fara:http://www.businessclass.se/forum/sas-group-eurobonus/11239-nu-slutar-sas-att-raekna.htmlKlicka för att utvidga...
GOTATH skrev:I eftermiddag har jag ofrivilligt kört ett milage run med Västtrafik. Det blev 3 resor genom Chalmerstunneln inom 40 minuter. Parkerade bilen i stan och upptäcker att jag parkerat fel så det blir bara till att åka tillbaka och parkera om. Nåväl, jag fick användning av mitt 3-månaders TP på VästtrafikKlicka för att utvidga...