Agö skrev:Ingen prioboarding?Klicka för att utvidga...
Nej! Bara en trappa denna gång, av någon anledning. Så de började bakifrån.
Agö skrev:Ingen prioboarding?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Då var man 22 år gammal. Otroligt vad fort tiden går, och tanken att vara ett år närmare gubbe känns ju lite sådär… Man får ta tillvara på tiden bäst man kanKlicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Då var man 22 år gammal. Otroligt vad fort tiden går, och tanken att vara ett år närmare gubbe känns ju lite sådär… Man får ta tillvara på tiden bäst man kanKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Eftersom jag inleder min sommarsemester av långhelger imorgon så känns det som fredag idag. Sitter och firar det hela i KLM Crown Lounge på Schipol...Finns iaf något som bubblar lite samt goda jordnötter.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:1. Fusk, det är inte fredag!2. Finns det bubbel i Crowne Lounge numera?3. Sitter själv och jobbar i loungen i Istanbul. Enda som bubblar är en coke zero i glaset brevid mig...Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:2. Finns det bubbel i Crowne Lounge numera?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Mousserande vin har funnits ett bra tag på AMS.Klicka för att utvidga...
Christian R skrev:Ramlösa bobler jo ogsåHvordan er maden i Istanbul om aftenen? Samme som til frokost?Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:O tusan. Det minns jag inte. Är 8 år sen jag nedgraderades från FB Platinum... Flyger inte ofta med dem längre.Klicka för att utvidga...
Jqg kommer vara i Göteborg i helgen och kan väl säga att jag inte har något direkt planerat och janske kan övertalas att åka till Marstrand...JacobGBG skrev:Någon på forumet som har för avsikt att bevittna Match Cup i Marstrand under helgen? Segling på vågor är en njutning inte allt för långt ifrån att segla på molnen.Klicka för att utvidga...