MrDollar skrev:Såg du matchen igår@Anfield.............Klicka för att utvidga...
Bajsar björnen i skogen //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.png//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji898.png
MrDollar skrev:Såg du matchen igår@Anfield.............Klicka för att utvidga...
Här får du ett krotips om du kan tänka dig att åka 30 minuter med bil. Dessvärre ingen övernattning men grymt ställe för käk.trekker skrev:Enda tråkiga med Billund är att de flesta hotellen är undermåliga och att hotel LEGOLAND kostar mer än 5* hotell.....Klicka för att utvidga...
Hmm. Nog för att det kliat i boknings fingrarna, men man vill ju ha spenden registrerad på nästa år ju!trekker skrev:Fredag och har spenderat stora delar av julledigheten till att boka upp resor fram till mitten på maj, jagar både EBD och BAEC Gold. Fast nu idag blev det en rewardbokning (BA OnBusiness) till Billund för hela familjen. Enda tråkiga med Billund är att de flesta hotellen är undermåliga och att hotel LEGOLAND kostar mer än 5* hotell.....Klicka för att utvidga...
//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji50.png Vad fick du ge?Valley skrev:Vilken tur min franska vän dök uppVisa bifogad bild 71011Tror den får provas med en italiensk blåmögelchokladostKlicka för att utvidga...
Jag skäms som inte vet vad det är för något, gärna en bildValley skrev:italiensk blåmögelchokladostKlicka för att utvidga...
Fick bara smaka en liten bit011430121 skrev:Jag skäms som inte vet vad det är för något, gärna en bildKlicka för att utvidga...
För fransyskan?Buffy skrev:Vad fick du ge?Klicka för att utvidga...
ExaktValley skrev:För fransyskan?Klicka för att utvidga...
Dette link virker bedre: Aagaard Kro - Besøg en hyggelig kro nær Kolding og VejleAagaardKro-NYTÅRSMENU-Restaurant-Selskabs-Lokaler-DinerTransportable-JulefrokostAgö skrev:Här får du ett krotips om du kan tänka dig att åka 30 minuter med bil. Dessvärre ingen övernattning men grymt ställe för käk.Klicka för att utvidga...
Enligt bildbeviset verkar den inte vara helt odrickbar ;-)jolmic skrev:Hard Rock Cafe Baku och deras odrickbara ölVisa bifogad bild 71013Klicka för att utvidga...
Lounge Lizard skrev:Enligt bildbeviset verkar den inte varaheltodrickbarKlicka för att utvidga...