Den här sidan?agehall skrev:Fick en länk häromdagen (men hittar den självklart inte nu) som drog igång Windows95 inuti browsern.Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Fast det är lördag.Vi betar av kycklingklassiker på löpande band.Idag Chicken Kiev.Nu, efterrätten "Old Fashioned" nedsköljd med en massa LustansVisa bifogad bild 48140Och huruvida Rye eller Bourbon är bäst, låter jag vara en smaksakKlicka för att utvidga...
Anfield skrev:Maker´s Mark det var inte i går ....... Wild Turkey Rye är inte tokig ........Klicka för att utvidga...
simon_says91 skrev:Kör lite rehabresa efter Qatar airways First och business class resan.Silja Galaxy 23 timmars kryssning! Räkna inte med någon liverapportVisa bifogad bild 48461Klicka för att utvidga...
Osäker men jag kände att de va lite trångt i min hytt.....AABack2ARN skrev:Hade du varit ute efter en riktig återställare hade du väl bokat del i 4bäddshyttFinns de kvar för övrigt?Klicka för att utvidga...
@fcx bör nog kunna svara på den frågan.AABack2ARN skrev:Hade du varit ute efter en riktig återställare hade du väl bokat del i 4bäddshyttFinns de kvar för övrigt?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:@fcxbör nog kunna svara på den frågan.Klicka för att utvidga...
ESSA skrev:Ledig i fredags, jobbar kväll lördag/söndag.Började igår med vånda, förbereda min gamla MacBook Pro för en clean install av El Capitan.Tre timmar senare hade jag avklarat backupen och en fasansfullt många problem och frysningar med omstarter.Installationen av Capitan hängde sig också och avbröts av andra installationer jag inte är ett dugg intresserad av.Nä, blir alltid påmind om eländet när jag tagit mig i kragen. Ångrar mig varje gång.Undrar när jag tar mig för eländet igen. Inte idag i alla fall.PC har jag jobbat med en gång i tiden och där känner jag mig lite bekant, Mac... Hrmf.Klicka för att utvidga...
Valley skrev:O T - men nyfiken då jag själv står inför valet och kvalet att köra in El Capitan. Gick du från Yosemite ?Klicka för att utvidga...