Sofia skrev:Firar fredag med två krav fria föreläsningar innan 45 mils körning tillbaka till Stockholm. Kvällen ska tillbringas i mitt hem, med mina saker och i min säng. Hemma är definitivt bäst!Klicka för att utvidga...
MrPlow skrev:ESSAkul att fler tar seriöst på det! Annars tycker jag mest att börjar bli ett fylleslag likt Siljakryssning/Öl- & Whiskeymässan.Klicka för att utvidga...
rob74 skrev:Dagens fantastiska boardingpass...Nu har de spec:at det som två flighter. Dessutom ska jag tydligen byta stol i Umeå också.Har ju samma seq nr, men det vore ju en extra bonus om strulet ger mig poäng för två flighter, hähä...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Gick du av och på planet i Umeå och sen på igen så borde det ju bli så. De lyckades tom berätta för dig att du måste gå till gate 2 i Umeå medKlicka för att utvidga...
rob74 skrev:Dagens fantastiska boardingpass...Nähä, det går inte att ladda upp bilder via Forum Runner längre???Får kraschmeddelande efter varje försök...Det som står på mitt BP:SK 778 ATH-CPH C(A) 2DSK 1408 CPH-ARN C(A) 1DSK 1048 ARN-UME C(A) 2CSK 1048 UME-KRN C(A) 3DVilket strul innan de kunde lägga till ARN-KRN nere i Aten.Tjejen skulle hoppa av för jobb i Stockholm över helgen, men jag kör hela vägen hem till Kiruna.Hon som checkade in mig fick kalla på hjälp.Det som måste förvirrat lär ju varit mellanlandningen i UME.Nu har de spec:at det som två flighter. Dessutom ska jag tydligen byta stol i Umeå också.Har ju samma seq nr, men det vore ju en extra bonus om strulet ger mig poäng för två flighter, hähä...Klicka för att utvidga...