Vad kan hända om någon önskar se en govID? Sen får man väl ingen upgrade som HHG vid GOV bokning, eller cyklar jag?henrik l skrev:"Mutter och skruv". Ibland drabbas man av sin senfärdighet. Det börjar bli dags att boka hotell för vistelsen i Hong Kong i april. Av en ren tillfällighet upptäckte jag att "govermental rate" på club level på Ritz Carlton i Shenzhen låg på knappa 1400 RMB/natt (ungefär lika mycket i SEK) på en week-end. Det såg ju trevligt ut så jag kände mig väldigt frestad att testa en week-end på club level för ett vrakpris. Och när jag kollade igårborta. Konklusion: slå till direkt på priser som är för braKlicka för att utvidga...
stewigriffin skrev:Vad kan hända om någon önskar se en govID? Sen får man väl ingen upgrade som HHG vid GOV bokning, eller cyklar jag?Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Tillbringar helgen i Umeå, på hotell Uman med frugan. Kollade faktiskt up govermental rate (är Universitetsanställd), tyvärr så kunde de inte matcha hotellets eget weekenderbjudande som låg ca 15% lägreKlicka för att utvidga...