Senaste nytt

Frågor om Thai Airways Business class

Buffy

Medlem
Blir snart premiär med Thai a350 och a380 för min del.
Hur är den bakre delen på 380? Har två små och just nu är det bara vi i den bakre delen, kan ju absolut ändras.
Fråga två, kan man seata sig på thais inrikes rutter, nu vet jag att equipment change händer ofta men som det ser ut just nu är det 747 mellan HKT och BKK, vill få till nosen och F-kabinen (som används som business) på den rutten.

Blir snart premiär med Thai a350 och a380 för min del.
Hur är den bakre delen på 380? Har två små och just nu är det bara vi i den bakre delen, kan ju absolut ändras.
Fråga två, kan man seata sig på thais inrikes rutter, nu vet jag att equipment change händer ofta men som det ser ut just nu är det 747 mellan HKT och BKK, vill få till nosen och F-kabinen (som används som business) på den rutten.
De brukar väl inte släppa F-stolarna förrän vid incheckning tidigast, dvs man kan inte boka i förväg. Är inte helt 100 på detta men har varit så tidigare i alla fall. Ibland så låter de ingen sitta på dessa platser.

De brukar väl inte släppa F-stolarna förrän vid incheckning tidigast, dvs man kan inte boka i förväg. Är inte helt 100 på detta men har varit så tidigare i alla fall. Ibland så låter de ingen sitta på dessa platser.
Ok, har för mig att jag läst att någon här lyckats, men kan minnas fel :)

När jag åkte för något år sedan på denna sträcka släpptes inte dessa platser förrän vid incheckningen. Gick inte att boka i förväg.

Jag lyckades välja sittplats i F-kabinen i somras på Bangkok - Bali - Bangkok via "manage booking" på Thais hemsida, dock har det sedan några dagar inte gått att välja sittplats alls via Thais hemsida.

På Thais inrikes har jag aldrig lyckats välja sittplats innan check-in oavsett flygplan, rutt eller kabinklass.

Toppen