Senaste nytt

Frågor om SAS service på longhaul

Det är ett tag sedan jag åkte SAS Business och vill minnas att jag senast fick en madrass att lägg på stolen.

Detta verkar dom ha slutat med och jag sov ohyggligt dåligt men börjar fundera på om det är något fel på stolen, men innan jag skickar in att den behöver ses över så vill jag kolla ifall det bara är så att stolen är dålig (och inte sönder). Det är kanske inte helt lätt att se på bilden men det är alltså en rejäl skarv som skapar en grop i mitten på stolen.
Inga madrasser har också varit min erfarenhet tyvärr, jag gillade dem. Jag undrar om den där gropen kan komma från ballongen som är under vissa stolar? Själv sitter jag rätt dåligt på SAS luftfyllda stolar, det känns som att jag lätt glider åt endera hållet eller så får jag tömma bort luften för att undvika ballongkänslan.

Det är ett tag sedan jag åkte SAS Business och vill minnas att jag senast fick en madrass att lägg på stolen.

Detta verkar dom ha slutat med och jag sov ohyggligt dåligt men börjar fundera på om det är något fel på stolen, men innan jag skickar in att den behöver ses över så vill jag kolla ifall det bara är så att stolen är dålig (och inte sönder). Det är kanske inte helt lätt att se på bilden men det är alltså en rejäl skarv som skapar en grop i mitten på stolen.

Visa bifogad bild 173645
Man får be om extra täcka som madrass nu förtiden :p

Toppen