Glömde faktiskt att ta med den. Det var lite klantigt...Patrik Rosenlöv skrev:Sjukt stor TV på ANA First!HDMI-uttag såg jag, Kopplade du in PS4an?Klicka för att utvidga...
Vad väntar du på, vi är nog många som vill läsa. Jag förmodar att det var ganska bra också...trekker skrev:Grym reserapport, har tänkt skriva om min japanresa i BA F men kommer aldrig komma upp i samma klass som vad du skrivit!Klicka för att utvidga...
Tack vare din inspiration tog jag tag i det och skrev den rapporten jag tänkt skriva i ett år.....hendberg skrev:Vad väntar du på, vi är nog många som vill läsa. Jag förmodar att det var ganska bra också...Klicka för att utvidga...
Underbart! Ska genast läsa.trekker skrev:Tack vare din inspiration tog jag tag i det och skrev den rapporten jag tänkt skriva i ett år.....BA First till Tokyo och rundresa i Japan | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Samet kanske fick equipment change? //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji848.pnghendberg skrev:Åh fan, gick igenom några veckors flighter på ANA:s hemsida och hittade då ett mönster som jag trodde stämde...Klicka för att utvidga...