Senaste nytt

Flying Blue matchar Malev Duna Club

FB medlemskaps år slutar 31/3, jag kom just ihåg att när det var status matchning för precis ett år sedan*, så fick de vars ansökan godkändes före 1:a april ett kort med giltighet 1 år, medan de vars ansökan godkändes efter 1:a april fick ett kort som gällde 2 år.
Finns alltså anledning att inte ha så bråttom

* FB status match - FlyerTalk Forums

Var det inte så att matchningserbjudandet gällde t o m 23 mars? Då hade man ju ändå blivit godkänd före 1 april... De hade kanske en (bak)tanke med det datumet som deadline? :rolleyes:

Nu såg jag att de verkar ha ett annat matchningserbjudande också. Det såg jag inte tidigare då jag googlade efter erbjudanden...

Var det inte så att matchningserbjudandet gällde t o m 23 mars? Då hade man ju ändå blivit godkänd före 1 april... De hade kanske en (bak)tanke med det datumet som deadline? :rolleyes:

sista datum förra året var 31/3 men de fick uppenbarligen mycket fler ansökningar än de tänkt sig så
många fick inte svar förrän i mitten/slutet av april.
Så det är nog inte otroligt att det finns en baktanke med datumet, fast nu kanske det inte är så många
som vill matcha sitt Malev kort så det kanske inte blir några förseningar hursomhelst.

sista datum förra året var 31/3 men de fick uppenbarligen mycket fler ansökningar än de tänkt sig så
många fick inte svar förrän i mitten/slutet av april.
Så det är nog inte otroligt att det finns en baktanke med datumet, fast nu kanske det inte är så många
som vill matcha sitt Malev kort så det kanske inte blir några förseningar hursomhelst.

Såg nu att det var en gammal länk som nämndes på FT. Så då är det bara denna kampanj igång.
Läste också att KLM även matchade poängbalansen vid något tillfälle längre tillbaka. Den hade ju varit fin om det hade gällt mot EB - få in 413k bara sådär... :)

Detta är det som gäller:

"This exclusive offer is only available to the former Duna Club members with Silver, Gold or Platinum status and will be available until the 23rd March, 2012."

Fick iaf mitt Flying Blue Gold välkomstbrev på fredagen, just innan jag satte av mot BC-träffen i Stockholm. Tyvärr hade de inte anammat Malévs expiry date 2099... ;) Kortet gäller t o m 2013-03.

Toppen