Senaste nytt

First First till Sri Lanka under Jul/Nyår 2020

Grahnen

Medlem
Dags att börja kolla mot vår 5-årsresa. Planen är Lapoint Surfcamp på Sir Lanka under 1 vecka över jul eller över nyår. Vi har inte bestämt hemresa ännu då vi kanske åker till Maldiverna efter Sri Lanka. Så är endast utresan jag tänkt boka nu och ta hemresan när vi har bestämt det.

Har någon bokat runt dessa datum och vet ifall det finns någon First runt dessa datum?

Varifrån vill du börja din resa? Helst Umeå men Göteborg funkar med
Var är din destination? Colombo
När vill/behöver du resa ut? Vara framme 27-28 Dec eller 20-21 Dec
När vill/behöver du komma hem? Ej bestämt hur andra delen av resan ser ut
Hur länge vill du vara borta? -
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass? First ifall det går
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst Thai, Singapore eller Lufthansa i First
Vad är din budget? (per person) 165 000p
Vad är det viktigaste för dig? Åka First First
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Ifall det går att få någon rolig stop-over så funkar det.

Jag vet inte om det är tillåtet, men enda möjligheten jag ser att ni ska flyga F och boka i förväg är att flyga via Singapore och då med SQ F.

LH F kan flygas till indien, men det är ju inte bokningsbart många dagar i förväg.

Jag vet inte om det är tillåtet, men enda möjligheten jag ser att ni ska flyga F och boka i förväg är att flyga via Singapore och då med SQ F.

LH F kan flygas till indien, men det är ju inte bokningsbart många dagar i förväg.

Kunde boka ekonomi via Singapore så borde funka med business/first?

Hur är Air India och deras 321or i buisness? Har du någon erfarenhet av dem?

Toppen