Senaste nytt

[First Class] Köpenhamn - Bangkok, ca 35.000 SEK(Swiss)

Rebel

Medlem
Det finns från mitten av juli till slutet av augusti.
Samt till oss mindre modiga från januari 2021 till Mars 2021.

Det finns strö datum sept till december.
Men dom försvinner snabbt.
obs titta på swiss ombokning regler först
Jag fick lite olika vissa var helt avbokningsbara andra inte.
Kan bero på datum ???

Flight

Edit 35 000 SEK i rubriken
 
Det verkar dock som om man bokar innan 19/4 så gäller detta.

I do not like to travel anymore. What shall I do?
There is no need to take an immediate action - your ticket will keep its validity. All tickets booked on/up to 19 April 2020 can be rebooked until 31 August 2020 free of charge.
For every rebooked ticket with new departure date on/before 31. December 2020 an up to 50€ discount on the ticket price is offered additionally.

Jag har dock inte riktigt fått klarhet i om det även går att avboka kostnadsfritt.

På en sida från swiss står det följande
Screenshot_2020-04-13 Swiss FlightVoucher(1).png


Här säger dom ju "All cancellation fees are waived."

Så om jag läser det rätt så ska alla biljetter bokade innan 19/4 vara avbokningsbara tills 31/8-2020
 

Rebel

Medlem
Jag du får en voucher om du bokar av biljetter som inte är fullflex ( vad swiss kallar det)
inte pengar tilbaka. Det fanns nga fullflex till dessa priser, när jag titta första gången.
Det finns även business class för ca 17 000 ToR. Men det är kanske inget superpris ???
 
Med tanke på att det senaste åren kommit 2 för 1 kampanjer med både Lufthansa och Swiss i första klass är 32 000kr inte ett riktigt pangpris precis. Vet folk som lyckades boka Shanghai, Hongkong, Bangkok eller Singapore för mellan 20-25K SEK per skalle om man är 2 pers.

Jag själv åkte med 3 vänner på F resa till Shanghai för 2 år sen för 79 200 SEK för samtliga 4 pers, vi tjänade in strax under 40K Baspoäng till SAS på den resan.
 
Toppen