Senaste nytt

Finnair - "drives"?

Tradör

Ny medlem
Hej

Brukar Finnair ha sådana, som tex SAS brukar med sina "1 miljon billiga resor"?

Är det vid någon speciell tidpunkt på året man bör ha koll?

Jag fick nämligen ett presentkort på 20tkr jag tänkte utnyttja ... till ngt jag inte har en aning om.

Mvh

Om du frågar någon i Finland anser de nog att det alltsom oftast är rea på Finnairs biljetter från Sverige ;)

De brukar ha rea några gånger om året (oftast i form av "flash sales" tycker jag). Jag letar dock oftast efter business-biljetter och då har rabatterna inte varit speciellt betydande. Dock brukar det vara lite bättre tillgänglighet på de billigare businessbiljetterna under dessa reor.

Om du frågar någon i Finland anser de nog att det alltsom oftast är rea på Finnairs biljetter från Sverige ;)

De brukar ha rea några gånger om året (oftast i form av "flash sales" tycker jag). Jag letar dock oftast efter business-biljetter och då har rabatterna inte varit speciellt betydande. Dock brukar det vara lite bättre tillgänglighet på de billigare businessbiljetterna under dessa reor.
Okej, tack!! Får väl registrera mig på ngt newsletter för att hålla mig uppdaterad

Det var RIKTIGT längesen Finnair hade en riktig bra rea på Businessclass till Asien kan jag säga, som följt detta i 13 år nu. Har vid ett tillfälle för många år sedan lyckats boka BC tur och retur för 18 000 sek, det var under ett par år då de körde sales som även inkluderade BC. Annars är det normalt bara rea på Economy biljetter.

Hösten 2017 lyckades jag boka en tur och retur UME-HKG för knappt 14 000 sek. Sedan dessa har jag notoriskt spanat efter liknande klipp utan framgång. Så jag kan bara instämma i vad som sagts tidigare - det verkar vara dåligt med riktigt bra deals i biz.

Toppen