På ARN-HEL har dom kört stenhårt med någon totalt intetsmakande ostpaj med svampaktig konsistens, serverad med saltgurka(!), i vinter.ARN-HEL är skräp i business, planet hinner knappt innan det är dags att landa.
HEL-(syd)europa är en helt okej standard med inom-europa mått sett (så ska du uppgradera så är det de "långa europasträckorna" som gäller.
Jag blev full på HEL-Barcelona för ett halvår sedan, det var ett tillräckligt bra betyg för mig.
På ARN-HEL har dom kört stenhårt med någon totalt intetsmakande ostpaj med svampaktig konsistens, serverad med saltgurka(!), i vinter.
En medpassagerare förklarade att det var en finsk specialitet som han översatte till cottage cheese. För mig är det dock namnet på Keso...
Till det brukar man hinna få in lite kylskåpstempererat billigt rödtjut.
På ARN-HEL har dom kört stenhårt med någon totalt intetsmakande ostpaj med svampaktig konsistens, serverad med saltgurka(!), i vinter.
En medpassagerare förklarade att det var en finsk specialitet som han översatte till cottage cheese. För mig är det dock namnet på Keso...
Till det brukar man hinna få in lite kylskåpstempererat billigt rödtjut.
F ö är det sällan några problem att hinna bli full när man åker C via HEL, man har ju faktiskt både två loungebesök och två flygsträckor... ;-)