Senaste nytt

Felmeddelande vid bokning, behöver råd!

JohanO

Ny medlem
Jag försöker hjäpa en vän boka en bonusresa med Air france.

Problemet är att det hela veckan har gett ett felmeddelande (på både klm och af). På franska; "Nous ne pouvons traiter votre demande en ligne acuellmente a cause d'un problem technique. Veuillez reessayer plus tart". Typ "tekniskt problem, försök senare", men jag börjar tro att det är något annat.

Vill helst inte kontakta bolaget då kontot tillhör hennes avlidne make, vilket kanske ger problem. Funderar på att eventuellt byta ut e-postadressen som är registrerad och begära support på mail, men är lite rädd att göra kontoförändringar då det skulle kunna gå åt fanders och bli svårt att reda ut.

Vill så gärna hjälpa henne ha råd att resa till familjen precis som de planerade innan hennes man gick bort, men vet inte hur bäst, så jag skulle vara supertacksam om någon har input!

Tack på förhand!
 

Valley

Medlem
Varför skulle det vara någon fara att kontakta dem på annan e-Mail än kontoinnehavarens?
Har allt hänt att jag hjälpt någon och skickat meddelande från mig. Aldrig varit något problem
 
Toppen