Hej,
Jag ska åka till Rom på söndag, och jag ser nu att min bokning har inte gått igenom. Jag bokade biljetterna med miles via United, men det är SAS och Lufthansa som vi kommer att åka med. Det står att,
There is a delay in the issuance of your ticket(s). We have requested confirmation of your flights from SAS Scandinavian Airlines System.This process may take up to 24 hours. Your miles will not be deducted from your account until your flights are confirmed and your ticket is issued. We will notify you via email upon confirmation.
This reservation is not ticketed. Pending confirmation from SAS Scandinavian Airlines System
Thank you for choosing United Airlines. Your purchase is confirmed. You will be promptly notified once the internal processing of your reservation has been finalized so that you can request additional receipts, export to Microsoft Outlook, refund or change your flight, view/change seats, check-in, or email or print your itinerary.
Hemresan som är med i samma bokning är "borta" och den finns inte med på bokningen. Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta, vilket bolag ska man ringa?
/Mr.T
Jag ska åka till Rom på söndag, och jag ser nu att min bokning har inte gått igenom. Jag bokade biljetterna med miles via United, men det är SAS och Lufthansa som vi kommer att åka med. Det står att,
There is a delay in the issuance of your ticket(s). We have requested confirmation of your flights from SAS Scandinavian Airlines System.This process may take up to 24 hours. Your miles will not be deducted from your account until your flights are confirmed and your ticket is issued. We will notify you via email upon confirmation.
This reservation is not ticketed. Pending confirmation from SAS Scandinavian Airlines System
Thank you for choosing United Airlines. Your purchase is confirmed. You will be promptly notified once the internal processing of your reservation has been finalized so that you can request additional receipts, export to Microsoft Outlook, refund or change your flight, view/change seats, check-in, or email or print your itinerary.
Hemresan som är med i samma bokning är "borta" och den finns inte med på bokningen. Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta, vilket bolag ska man ringa?
/Mr.T